FORUMLEDEN met “SCIENCE FICTION” bloed, in de aderen: ........Unidentified flying objects / UF

een vreemde gebeurtenis.....

[URL="
[/URL]

of een modelbouwtoestel????

:eek::eek::eek::eek:

steffe

Laatst bewerkt door een moderator:
vreemde gebeurtenis

Hoi Steffe,
Kan best, maar de cameramannen stonden weer exact in de goede positie om het e.e.a. te filmen, toevallig? Of wisten ze waar het fenomeen zou opduiken...:rolleyes:? Ik heb mijn vraagtekens.
By the way, zit die ongelofelijk goede bakker in de richting van Malle(na afslag Zoersel) daar nog? Die aardbeien-vlaaitjes waren toch onovertroffen in de zomer nietwaar?
M.vr.grt., Max;)

Laatst bewerkt:
RC quad- of meercopter

RC? Ik denk het ook:D, ik mis bovendien de door de "hexacoil universe grid stepper propulsion", ja zelf verzonnen, aandrijving gegenereerde GRUWELIJKE versnellingen die je in sommige filmpjes ziet. Betekent wel dat, als de filmpjes geen hoaxes zijn, dan binnen het schip een autonome en constante gravitatie in stand moet worden gehouden anders zouden de passagiers uit elkaar gerukt of juist in elkaar gedrukt worden door de enorme g-krachten. Als dat zo zou zijn dan hebben ze een apparaat wat de theorie van Einstein, en misschien de geextrapoleerde versie daarvan die wij nog niet kennen, ondersteunt en tevens het tijdreizen mogelijk zou maken. Tsjonge jonge.... wat er al niet in mij op komt.
Maar, we wachten nog steeds op het :?: van Quasti.
M.vr.grt., Max

hallo max

plaats maar een interludium.....
als Quasti zijn opgave plaatst dan gaan we weer verder met de opgave van Quasti

groeten
steffe

Een nieuwe opgave!

Op een foto staat soms iets dat je niet verwacht. Hier een voorbeeld van zo'n foto.

Verder zal ik er weinig over zeggen. Dat komt op een later moment, maar wat zou dit kunnen zijn.

Succes!

full

full

foto

Hoi NPS,
Stond de vrouw van de maker van de foto ook op deze plaat? Was het in Nevada?
M.vr.grt., Max

Laatst bewerkt:
Nee, geen vlieger. Tenminste voor zover ik weet.

nps<;;;;

graag een tip om......
de "...." op te lichten.....

bdroksluier1.jpg

Uitspraak: tɪp Zelfst. Naamw. 1 -pen uiterste puntje van iets `een tipje sigarenas` een tipje van de sluier oplichten (= een deel van het geheim onthullen) 2 -s korte, handige aanwijzing. Synoniem: wenk. Synoniem: suggestie. Synoniem: advies `Mag ik je een tip geven...

steffe

en neen.....
angelique heeft hier niets mee te maken.....
(tot spijts van velen.......)

angelique-et-le-sultan-02-g.jpg

Laatst bewerkt:
Het gaat niet alleen om een tip om de sluier op te lichten, maar om de oplossing.

Helimax zat er met zijn opmerking "Stond de vrouw van de maker van de foto ook op deze plaat?" niet ver naast. In ieder geval sprak hij nietmee het vermoeden uit dat het om een zelfgemaakte foto ging. En dat is ook zo.

De foto is gemaakt in 2003 bij de haven van het plaatsje Elounda op Kreta. Elounda is bekend van de uit 1977 stammende TV-serie "who pays the ferryman" die daar is gemaakt.

Eenmaal thuisgekomen bleek er op de foto een "unidentified flying object" te staan.

De realiteit zal wel eenvoudiger zijn, maar wat het is, geen idee.

full

Helimax, de eer is aan jou!

Back