FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele moeilijke deze.... :confused:
Ik heb volgens mij z'n broertje gevonden, is 'm duidelijk niet, maar zou familie kunnen zijn.... Op plaatje zie je de KAI-24 :cool:

KAI-24.jpg

Misschien kan dit iemand weer verder helpen?? :banana:

Tja... maar ik moet nog uitzoeken hoe ik via Fotomodelbouwforum foto's hier zet... op z'n vroegst wordt dat morgenochtend. Als iemand in mijn plaats wil, ga je gang...
Ik zie morgen wel of er al iets staat of niet.
Bart

Een ultralight, maar wel een beetje bizondere, de enige die voor een bepaald doel is ontworpen; er vliegt er één van in Nederland, dat is deze groene.
harm_df%7E0.jpg

(ik had hem al ge-upload toen ik ontdekte dat het met de registratie op het kielvlak wel erg makkelijk zou zijn... is dus ook erg haastig weggeshopt...)

Laatst bewerkt:
Dat gele ding van Commander Clumsy heeft helemaal niks exclusiefs waarop je een beetje kan Googelen!
Overigens, als je nog eens kenmerken weg wil poetsen: als je in Photoshop penseeltje hebt geselecteerd, dan Alt indrukken en even klikken op een plekje met de kleur waarin je wilt "schilderen". Dan wordt het toch weer iets fraaier...

Dat gele ding van Commander Clumsy heeft helemaal niks exclusiefs waarop je een beetje kan Googelen!
Overigens, als je nog eens kenmerken weg wil poetsen: als je in Photoshop penseeltje hebt geselecteerd, dan Alt indrukken en even klikken op een plekje met de kleur waarin je wilt "schilderen". Dan wordt het toch weer iets fraaier...
Het gaat niet om het Googelen maar om 'de vakkennis' he! :mrgreen:
Ik heb mijn opgave even weggehaald.

En wat is Photoshop, dat programma dat iedereen illegaal op zijn computer heeft staan? ;)
Microsoft Paint, verder reiken mijn kunsten niet...

Lastige Bart, de meeste hier zijn volgens mij niet zo thuis in ultra-light...:confused:
Misschien ligt het aan de kleur, rood-wit zijn wat betere kerstkleuren:xmas:

ultralight_randall_airport.jpg

't Is geen Rans. Hij wordt gebouwd in Australië. Specifiek kenmerk is de paal die bovenop het kielvlak staat (ivm het specifieke doel waarvoor hij ontworpen is...)
Bart

Warm!
Bart
(hee, je kan niet een bericht posten dat minder dan 10 tekens lang is...)

Volgens mij bestaat er geen fabriek die Liteflite heet... misschien wel een tussenverkoper.
Maar Dragonfly is goed... ik vind het goed hoor, de fabrikant is Moyes.
Hier zit de Nederlandse importeur, voor het geval je er zin in krijgt:
http://www.mintgroen.nl/
Op die site kan je ook wat foto's en filmpjes zien van hoe zeilvliegers (delta's) ermee gesleept worden. Dat gebeurt over de hele wereld óf met trikes (zeilvliegers met een gemotoriseerd onderstel) ófwel met dit toestel.

Volgende!

Bart

Volgens mij bestaat er geen fabriek die Liteflite heet... misschien wel een tussenverkoper.
Maar Dragonfly is goed... ik vind het goed hoor, de fabrikant is Moyes.
Hier zit de Nederlandse importeur, voor het geval je er zin in krijgt:
http://www.mintgroen.nl/
Op die site kan je ook wat foto's en filmpjes zien van hoe zeilvliegers (delta's) ermee gesleept worden. Dat gebeurt over de hele wereld óf met trikes (zeilvliegers met een gemotoriseerd onderstel) ófwel met dit toestel.

Volgende!

Bart

Hoi Bart,

Ik weet niet precies hoe het zit, maar het lijkt erop dat Liteflite de leverancier is en Moyes de handelaar...
Kijk maar eens op http://www.liteflite.com.au/, die link staat ook op de Moyes site ;)

LiteFlite zei:
LiteFlite is a manufacturer of ultra light aircraft and hang gliding accessories. The main product from the LiteFlite stable is the Dragonfly, an ultra light aircraft most commonly used for towing hang gliders into the air. The Dragonfly has been in production since 1990 with approximately 100 aircraft being made, and is internationally recognised for its slow flying speed and great manoeuvrability.

Maar goed, verder maar weer...

Dit keer een eenvoudigere :D
nietspieken.jpg

Ik weet niet precies hoe het zit, maar het lijkt erop dat Liteflite de leverancier is en Moyes de handelaar...
Kijk maar eens op http://www.liteflite.com.au/, die link staat ook op de Moyes site ;)
Ha, het ziet ernaar uit dat je gelijk hebt... en ik snap ook waarom. Moyes is een van de oudste zeilvliegfabrikanten ter wereld, maar Bill Moyes heeft zijn risico's gedeeld door de Dragonfly onder te brengen bij Liteflite, waar ik nog nooit van gehoord had; in zeilvliegkringen is het altijd "de Moyes Dragonfly".

Zo, nou eens naar die snotlap van jou kijken...

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back