Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch leuk dat de "artiest" gedisplayed wordt bij het afspelen van een MP3 ....
Staat er doodleuk "Hispano Suiza V8 .... en .... SE 5a" in mijn "displaytje" ...
Wie was aan de beurt na dit tussendoortje?![]()
Dirk denk ik...Een RC controled 1:1 Tiggie ...... een DH.82B Queen Bee ......
...eeeuh, ....eeeuh, morgen is Steffe weer terug en dat is de hoofdscheids. Laat-ie het maar lekker uitzoeken wie er echt aan de beurt is. Voorlopig ben ik als invaller ook morgen nog met vakantie, dus ik ben niet aansprakelijk voor eventuele onduidelijkheden. Ook volgens mij is het Dirk-met-de-enge-Avatar, maar ik kan het mis hebben.Wie was aan de beurt na dit tussendoortje?![]()
Duidelijk Dirk hoor...eeeuh, ....eeeuh, morgen is Steffe weer terug en dat is de hoofdscheids. Laat-ie het maar lekker uitzoeken wie er echt aan de beurt is. Voorlopig ben ik als invaller ook morgen nog met vakantie, dus ik ben niet aansprakelijk voor eventuele onduidelijkheden. Ook volgens mij is het Dirk-met-de-enge-Avatar, maar ik kan het mis hebben.
[edit]alweer twee postings te laat. Heren, het is geen sneltyp-wedstrijd, hoor![/edit[]
Volgens mij heeft dit toch echt gevlogen ....
![]()
Dus raden maar ....