FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alula is het woord waar het om gaat, Dirk. Als je dat googled met aircraft om de vogels eruit te filteren, dan kom je 'm wel op het spoor.

Okee, ik reken hem goed. Het is dus eigenlijk een Martinsyde 'Semi-quaver', waarvan de vleugels (het was een dubbeldekker) vervangen waren voor de speciale Alula wing.

Antoine, jouw beurt.

Deze is waarschijnlijk te gemakkelijk, maar vooruit maar:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat is wel heel gemakkelijk een "Blohm & Voss BV 141" natuurlijk ...

Gebouwd door de dochteronderneming "Hamburger Flugzeugbau GmbH" van de nog steeds bestaande scheepswerf "Blohm & Voss" (die weer bekend is van o.a. de "Bismarck" en diverse U-boten die het gebouwd heeft)

Yep, dat is 'm. Jij bent ;)

Even voor de duidelijkheid, Jan had 'm als eerste goed, dus Jan is aan de beurt voor een nieuwe opdracht.

Laatst bewerkt:
Dit is een heel bijzonder vliegtuig, Althans, voor mij dan.
In 1961 maakte ik hierin mijn eerste vlucht mee, een rondvlucht boven Rotterdam, en die duurde minstens een kwartier.
Aan het einde ontving je dan een "luchtdoopbewijs" waar ik natuurlijk erg trots op was.
(Dit was overigens niet het exemplaar op deze foto)
De maatschappij was Flashband Flight en het vliegtuig kon uitgevoerd worden met 2 soorten motoren, een radiaal, en een in dit geval lijnmotor (200pk Ranger)
Nu stop ik want anders kan ik het type er ook wel bij zetten, en moeilijk zal het niet zijn.
succes.

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou ik graag doen, maar het lukt me niet een foto te plaatsen.
FAQ spreekt over een bijlage pictogram of knop om de foto te uploaden, maar die zie ik nergens :confused:

ZIE VIDEO

het bericht van robert
Beste mensen,

Ik heb besloten het uploaden van foto's mogelijk te maken voor alle leden!, Via "Directe links" -> "Afbeeldingen & fotoalbums" kan nu iedereen, niet alleen de vrienden, foto's uploaden en plaatsen op het forum.

Hiervoor heb ik gisteravond een kleine instructie gemaakt voor degenen die hier wat hulp bij nodig hebben.

Modelbouwforum.nl - Modelbouwforum - uploaden van foto's naar het forum

Ik heb besloten deze optie voor iedereen beschikbaar te maken aangezien ik de bijkomende kosten voor het dataverkeer kan betalen door de adverteerders op het forum.

Robert (die nog aan de slag gaat met de hoeveelheid foto's die je mag uploaden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back