FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij bent met Dirk57 z'n plaatje bezig...
nerd.gif
!

Weer fout
muahaha.gif

Big Brother and the Holding Company ? ? ?

ook al is dat van een tikkie voor mijn tijd ;)

Chips.. Ik moet toch dat voorlaatste bandje raden?
Zal nog eens een geintje uithalen :(

Ja hoor, jeroen 1971. Jij was dus ook al met Dirk57 z'n plaatje bezig :| ! West coast music uit de zestiger jaren. De eerste band, waarmee Janis Joplin optrad! Nu nog even het plaatje oplossen van Frodo.

Dirk57: beurt voorbij. Wachten tot ik weer wat heb geraden.

Pjotrrr: gewoon door blijven zoeken.

Tja sorry, maar ik ben laats nog in San Francisco geweest en ik had dit ergens in een cd winkel gezien,....... en dirk z'n plaatje was gewoon zo makkelijk dat ik ff moest proberen jullie 2 voor te zijn ;)

Corrien zei:
Ja hoor, jeroen 1971. Jij was dus ook al met Dirk57 z'n plaatje bezig :| ! West coast music uit de zestiger jaren. De eerste band, waarmee Janis Joplin optrad! Nu nog even het plaatje oplossen van Frodo.

Dirk57: beurt voorbij. Wachten tot ik weer wat heb geraden.

Pjotrrr: gewoon door blijven zoeken.

:evil: 'k was net terug en bezig met zoeken, maar goed gevonden Jeroen!

Pjottrrr, hoeveel bied je?

Corrien: gauw weer wat raden. Tip: eerst gauw het antwoord plaatsen en daarna met edit de aanvullende gegevens/plaatjes. Zo doet Pjotrrr het ook zag ik :wink:

Dirk

Oké, dan nu ook voor Pjotrrr:

naamlooscw5.jpg

Hoe moet je hier nou weer wat van maken? Geen letter te lezen op het vliegtuig, geen naam van een fotograaf er bij, wel een mooie wolkenlucht en een heuvelachtige omgeving. Nou ja, mijn kans komt nog wel bij een volgend plaatje.

Pfff...Ik ben weer in genade....

Op deur vliegtuig staat 'experimental'
Zal dus ook wel zeldzaam exemplaar ijn....

pjotrrrrrrr

kan je soms de tekst niet lezen op de motor???? :wink: :wink: :wink:
even een inspanning doen..... :roll: :idea:

of een
fi2908179.jpeg

nodig?

groeten :banana: :banana: :banana:
steffe

Ja ik heb hem ook gevonden,........ en dan lekker niks zeggen :P benieuwd of Pjotrrr het al warm krijgt :D

Nee, de hint van Steffe is "light my fire". Dat is van Shocking Blue's album 'Venus'. Da's fout.

Ze hebben al verklapt, dat er wat op de deur staat. Op de motor staat (als ik m'n oude én nieuwe leesbrilletje tegelijk op zet) 'she' en dan nog wat. Volgens mij volgt er dan wat schunnigs. Dan geeft Steffe nog een hint met een bril...Hiermee moet wat te doen zijn....nou ja, nog even doorstuderen.

Zo, weer terug van een avondje werken en we zijn twee pagina's verder, maar weinig vliegtuigen...!
Volgens mij is het een vliegboot. Dat geeft al mogelijkheden op Google...
Maar die band op die gelige foto...? Kom ik nog even niet uit. En ik ben wel van de generatie van Jan...
Kan ook nog een leuk spelletje worden. Bands en songs die iets met vliegen te maken hebben...
Bart

bdoets zei:
Bands en songs die iets met vliegen te maken hebben...
Bart

Ik ben vóór. Kan in een apart draadje maar ook parallel in dit draadje.

Apart draadje, dit draadje of helemaal niet?

Als er genoeg animo is heb ik wel een goeie opening 8)

Dirk

Ja, maar dit draadje heeft eigenlijk ook al niet veel met modelbouw te maken. Grace Slick bijvoorbeeld heeft misschien nog wel meer met Model-bouw te maken :roll:

Dirk

Moet ik even je hele server vol zetten met herrie, Niek? Kunnen ze dat downloaden en als achtergrondmuziekje afspelen als ze vliegtuigen zoeken. Voorwaarde is wel, dat er dan geen kinderen liggen te slapen (ook bij de buren!) en dat men even test of de huisdieren het wel verdragen. Het is namelijk echt een knoopafscheurend kabaal!

Tja, en muziekgroepen en muziekjes, die wat met vliegtuigen te maken hebben? Ik weet het niet, hoor. Er zijn er hier natuurlijk wel heel wat, die niet serieus en on-topic kunnen blijven, maar ik ben bang dat dirk57 en ik de enigen zijn, die daar een klein beetje liefhebberij in hebben. Aan de andere kant, wat moeten wij doen als de cracks weer eens zeeen van tijd nodig hebben met het nieuwste plaatje? Schiet toch eens op, jongens!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back