FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is Niek soms weer in de buurt? Plaats ik een reaktie, staat er dat er geen reakties zijn in dit topic :? . Blijkt, dat blz. 37 er nog niet is, maar dat je daar wel naar wordt verwezen. Vandaar even dit berichtje. Dit staat dan in ieder geval wel op blz. 37 en dan kunnen we weer gewoon verder.

Corrien zei:
...maar ik ben bang dat dirk57 en ik de enigen zijn, die daar een klein beetje liefhebberij in hebben.
Hoho, hier zit nog een rockminnende ouwelul met roots in de sixties, en plenty deuntjes op de harddisk die iets met vliegen te maken hebben...
Overigens vind ik Jefferson airplane ook nog goed te pruimen op bescheiden volume, maar als je het nou hebt over Janis Joplin...
Bart

ps- heb me al het schompes gezocht naar die vliegboot...

Tijd voor een extra aanwijzing ?

naamlooscw5.jpg

Shearwater Amphibian.

3ux9.jpg

frodo zei:
.....welke razendsnel kunnen reageren op commando's van onze vlijmscherpe geesten.
Nou, daar laten jullie dan bar weinig van merken bij dit plaatje!

Mooi toestel. Heb gezocht op alle Engelstalige benamingen voor watervliegtuig, ook "amphiby" maar niet "amphibian"...
Bart

Deze dan:

pxeit6.jpg

En voor al diegenen, die eigenlijk alleen maar plaatjes kijken van mooie modellen:

ca1kwv19ce0.jpg

Nee, hiervan heb ik geen groot plaatje en je hoeft ook niet te raden hoe ze heet.

Dat is de White Knight, het broertje van Spaceship One, van Burt Rutan en Scaled Composites.
Bart
DSC_1358%20White%20Knight%20N318SL%20SpaceShipOne%20N328KF%20right%20front%20taxiing%20m.jpg

Ga ik meteen maar verder want het is niet denkbaar dat ik het fout heb :)
Uit de afdeling Fout Parkeren:

12zy0.jpg

Euh................Scaled Composites Model 281 Proteus is a twin turbofan high altitude. multi-mission aircraft powered by Williams International FJ44-2E engines. It is designed to carry payloads in the 2000-pound class to altitudes above 60,000 feet and remain on station up to 14 hours..

Nou ja, weet ik veel :| . Het zal wel goed zijn of in ieder geval meer dan dicht in de buurt. Een beetje tempo is op het ogenblik wel gewenst in dit draadje. Houden we die vlijmscherpe geesten een beetje alert...

Hier nog een plaatje van de White Knight terwijl hij de SpaceShip One draagt. Prachtige dingen maakt die Burt Rutan toch.
(Deze dus niet meer raden...!)

2005%20White%20Knight%20with%20Space%20Ship%20One.JPG

Corrien zei:
Is Niek soms weer in de buurt? Plaats ik een reaktie, staat er dat er geen reakties zijn in dit topic :? . Blijkt, dat blz. 37 er nog niet is, maar dat je daar wel naar wordt verwezen. Vandaar even dit berichtje. Dit staat dan in ieder geval wel op blz. 37 en dan kunnen we weer gewoon verder.

Heb het zelfde met pagina 38 :?

Hotel Alpha Bravo, 1967 K6CR

HAB is a 1967 Ka6CR 15 metre wingspan glider.

Opgeslagen op de trailer:

hab12.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back