FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende dan maar?

16yy3.jpg

Na twintig keer White Rabbit vind ik het hier wel lekker rustig. Goed nummer hoor, daar niet van, maar zelfs het beste nummer kan je teveel horen...
Ik kan hier natuurlijk de Stars & Stripes uitvoering van Jimi Hendrix onder zetten... :-)

dirk57 zei:
Muziek terwijl u zoekt, een nieuwe service van Modelbouwforum.nl.......
Ben ik, zelfs als een van de aktievere zelf-geluidproduceerders, niet zo blij mee. Als ik het draadje open, bevriest mijn scherm eerst wel 30 seconden. Ik wil meteen aan het werk kunnen..... Hoe zet ik deze extra tijd- en geheugenverslindende optie uit? Ook tijdens het intypen van dzez boodschap had ik meerdere hang-ups.... :(

We kunnen natuurlijk ook afspreken dat we, althans op dit draadje, geen geluid toevoegen?
Mij PC heeft er geen moeite mee, maar omdat je hier telkens terugkomt, bv om te kijken of er al een nieuwe opgave staat, en dan iedere keer dezelfde deun, tja...

Bruno van Hoek zei:
dirk57 zei:
Muziek terwijl u zoekt, een nieuwe service van Modelbouwforum.nl.......
Ben ik, zelfs als een van de aktievere zelf-geluidproduceerders, niet zo blij mee. Als ik het draadje open, bevriest mijn scherm eerst wel 30 seconden. Ik wil meteen aan het werk kunnen..... Hoe zet ik deze extra tijd- en geheugenverslindende optie uit? Ook tijdens het intypen van dzez boodschap had ik meerdere hang-ups.... :(

Sorry Bruno, ik heb hem al weer weggehaald. Grapje heeft ook lang genoeg geduurd....

dirk57 zei:
Sorry Bruno, ik heb hem al weer weggehaald. Grapje heeft ook lang genoeg geduurd....
Deze heb ik gemist. Ben je eens één avond vroeg weg van het forum...Ze hebben trouwens wel mazzel gehad, dat je niks van Janice Joplin hebt neergezet
shock.gif
.

Ik doe weer eens een poging:
het is een VTOL, van Duitse afkomst:
VAK 191B Nuclear Strike Fighter
• VAK 191B optimized as single-mission design to deliver a
nuclear weapon
• High speed low altitude profile taking off and landing
vertically from dispersed sites
• Design sized to be as small as possible to meet mission
requirements
• Propulsion concept included vectored thrust lift/cruise
engine plus 2 vertical lift engines
• VAK = Vertikalstartendes Aufklärungs und Kampfflugzeug
(V/STOL Reconnaissance and Strike Aircraft)

vstolbi1.jpg

Wim

Denk je dat het goed is?
(door een bootjesman :wink: )

Ik heb al een plaatje klaarstaan voor als we bericht van Pjotrrr hebben.

Wim

Dacht dat het een moeilijke was, gaat er een 'bootjesman' mee aan de loop... ;)

De Havilland DH84 Dragon
Zag meteen dat 't een De Havilland was, maar welke...

deHavilland%20DH84%20Dragon.jpg

Radiobestuurde kist om een parachutist mee omhoog te helpen?
't Is in elk geval lekker uitwaaien... :D

Ik heb al op vula.org gekeken, maar uhhh,
niet gevonden.
(Of zoek ik niet goed genoeg? Komt me bekend voor hoor, zegt mijn vrouw ook altijd tegen mij ;))

Wim

nee, als hij op vula.org zomaar stond dan had ik dat hoekje er wel afgeknipt... waar die vlekken zitten voorop de romp stond de naam ook al, maar dat vond ik te makkelijk.
Er werd gezegd dat het het kleinste vliegtuig ter wereld was, maar ik weet niet zeker of dat nog klopt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back