FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké, ga je gang. Die tennissers waren ook niet als nieuwe zoekopdracht bedoeld. Zelf weet ik trouwens ook niet hoe de dubbeldekker op het plaatje heet.

Mooi, je hebt meer dan een half uur de tijd gehad. Beurt weer voorbij. De volgende en deze keer eens geen heli:

1auk7.jpg

1bcp5.jpg

1ccf3.jpg

Als het geen Curtiss Jenny is heeft ze er vlak naast gestaan.

De Hunter heet 'Miss Demeanor'. Na al die grijze jaren-20 foto's vond ik het tijd voor een kleurrijke afwisseling.

Corrien zei:
Mooi, je hebt meer dan een half uur de tijd gehad. Beurt weer voorbij. De volgende en deze keer eens geen heli:

1auk7.jpg

1bcp5.jpg

1ccf3.jpg

neen eh :P
der was nog nen anderen foto op gang, dus ik moest nog wachten, ksal nu zoeken naar eentje :)

groeten

Die van Samual is een motor Falke (Scheibe Falke)
ow-g-gbga.jpg

ps sorry Samuel dat ik je voor was.

Voor het volgende zoekplaatje verwijs ik naar 2 postings terug
een extraatje: een leuk plaatje van een Beech 18
BeechStart.jpg

ps let op de para die aan de prop hangt, en het rudder trim vlak

no problem , goed geraden :D
nu geld jouw plaatje :)
eens zoeken ze :)

groetjes!

Tja als de verschillen zo gering zijn dan gaat de lol er een beetje af vind ik. Je kan de raampjes tellen en als je geluk hebt de propellerbladen, maar als er een andere motor in zit of zo, waar moet je dat aan zien?
Bart

Piper PA-46 Malibu/Jetprop DLX
(Zijn we daar ook weer vanaf)

Mag er nu weer een maf vliegend tuigje dan?

Ik denk niet dat het een Malibu is (een raampje te veel!) maar so what... ik heb nog een oud zweefvliegtuigje liggen... die maar doen?

Zwijgen is toestemmen....

Even een kleurrijk plaatje:

saabja37diviggenfg8.jpg

En de nieuwe opgave:

1sk0.jpg

Pjotrrr zei:
Nix raampje teveel, het is een PA-46 met turboprop ;)

Ik geloof er niks van. Het getoonde toestel had 4 zijraampjes. Was trouwens ook een turboprop, volgens mij. En de luiken van het landingsgestel zijn anders. En de vorm van het voorste zijraam, naast het windscreen ook...
Maar, prima, nieuwe opgave!
Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back