Hier de nieuwe (met verwijderde registratie) ...
![]()
dat heb je goed gedaan
de retouchering is niet te zien

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier de nieuwe (met verwijderde registratie) ...
![]()
Volgens mij heb je twee letters omgedraaid ... en is het een speciale RWD 5 de 5bis ... (met de regisratie SP-AJU, en de Uiver had/heeft als registratie PH-AJU ;-)) .. dit vliegtuig heeft in maart 1933 de Atlantische Oceaan over gestoken ... lees hier http://en.wikipedia.org/wiki/RWD-5 thecompletestoryToch niet toevallig een R.D.W.-5bis?
En de vraag is, wat had dit toestel gemeen met de Uiver?
Volgens mij heb je twee letters omgedraaid ... en is het een speciale RWD 5 de 5bis ... (met de regisratie SP-AJU, en de Uiver had/heeft als registratie PH-AJU ;-)) .. dit vliegtuig heeft in maart 1933 de Atlantische Oceaan over gestoken ... lees hier RWD-5 - Wikipedia, the free encyclopedia thecompletestory
dat heb je goed gedaan
de retouchering is niet te zien![]()
Nou, er was anders nog wel een insigne van de Poolse Aeroclub op de romp te zien.Koud kunstje voor mij: Henri Kaperdat heb je goed gedaan, de retouchering is niet te zien
J
En voor welk Nederlands instituut heeft deze kist jaren gevlogen?
Goed, hier is de volgende:
En voor welk Nederlands instituut heeft deze kist jaren gevlogen?
Nee, geen Tiger. Wat voor Tiger dacht je aan, trouwens?
Ik wel....![]()
Er zijn meer Tigers, he? ... bedoel je de DH Tiger Moth? Daar vind ik 'm toch niet echt op lijken. :turn-l: