FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar die flying house was wel interessant, toch? :yes:

Nou, zal ik dan maar nog een nieuwe plaatsen ter compensatie van dat huis?

Bewapening: 2 machinegeweren en een zwaar kaliber door de propellernaaf. Verder weet ik er nog niet zo heel veel van, ook niet het exacte typenr. :oops:

trivia29.jpg

Om de anderen ook een kans te geven ga ik wachten tot morgen om het antwoord te geven.
Ik heb ook geen nummer gevonden juist de naam en die bestaat uit de naam van de constructeur en die van de ontwerper.

Sorry jongens. Plaatje is even niet zichtbaar, omdat m'n hoster besloten heeft m'n website uit te zetten. Iemand anders moet maar even.

Nieuwe opgave

Een interessant toestel met nieuwe mogelijkheden.
Ben je uitgekeken op je waterscooter, dan is dit hebbedingetje een uitstekkend alternatief .
Natuurlijk is het ook een geschikt eindexamen cadeau voor zoonlief.

078y.jpg

Johannes

Natuurlijk is het ook een geschikt eindexamen cadeau voor zoonlief.
nahh....waarom niet als ie z'n eerste melktandje wisselt?

BTW zie ik daar hydrofoils in plaats van een echte bootromp?

Laatst bewerkt:
Jaapio, dat is goed :thumbsup:

Jij mag de volgende opgave plaatsen.

LISA Airplanes - Index

The combination of a rigid carbon wing and a flexible textile flap allows the craft to take off and land in less than 330 feet, while ensuring the highest cruising speeds. “The AKOYA also uses another patented innovation from LISA Airplanes. The combination of two hydrofoils in the shape of an inverted V and retractable landing gear make for performance over and above classic water planes. The hydrofoils, combined with the high lift of the Ri&Flex Wing, lift the fuselage out of the water at very low speed and dispense with the need for a step or fairing. This allows the plane to accelerate and take off over short distances. This system of hydrofoils enables the fuselage to be very aerodynamic, making the Akoya the first plane to be both agile in water and fast in the air.” Stowe the Akoya on to your yacht... or easily park it in a hangar.376294

Johannes

Laatst bewerkt:
okey,

nu we toch met "watervliegtuigen" bezig zijn:
nieuwed.jpg

nieuwe1.jpg

deze kan 10 passagiers vervoeren

gr, Jaap

Laatst bewerkt:
inderdaad.

de Rohrbach "Rocco"

de volgende is weer voor jou.

ehh, sorry, kzie nu pas dat het er twee verschillende zijn.

gr, Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back