FORUMLEDEN met NOSTALGIE......"vreemde" kisten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terwijl we wachten op een nieuwe opgave van Teus kunnen we Dirk57 natuurlijk nog een 2e kans geven. Op dit filmpje wordt 'Leaving on a jetplane' gezongen door Peter, Paul and Mary. Wie is die 4e gozer in dat gele overhemmetje? [media=youtube]4LvtDb0ZPwQ[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja Dirk57, we hebben het geprobeerd, maar je moet in dit draadje nu eenmaal flitsend snel zijn... John Denver is natuurlijk goed!

TEUS, waar blijft de nieuwe opgave????

...blijkt maar weer dat ik meer van muziek weet dan van ouwe vliegtuigen....

Ik heb trouwens net via Google leuke weetjes opgestoken over Denver's crash. Een paar dagen terug, zoekend naar een vliegtuig voor dit draadje, kwam ik telkens een foto van hem tegen in een tweedekker, die dacht ik erbij te zetten; maar die kan ik nu niet meer vinden...

Airplane Song... ken ik niet. En die artiesten op jouw link komen me ook niet bekend voor...
Kweet nog wel de Airport Song van Magna Carta!

Yup! En nog enige toegevoegde info uit Wikipedia:
Eddy Wally (Zelzate, 12 juli 1932) is een Belgische zanger die bekend is van zijn hits Chérie, Dans Mi Amore en Ik spring uit een vliegmachien. Hij wordt door zijn stijl van zingen, in België gecategoriseerd als 'charmezanger'. Hij heeft een al dan niet terecht imago van iemand die sterallures heeft, en een opvallende verschijning dankzij zijn glitterkostuums. Hij wordt vooral verbonden aan ouderen - meestal vrouwen - maar heeft ook een jeugdige fanbasis. Het is echter onduidelijk of deze jongere fans hem bespotten of bewonderen (zie camp). Wally vindt zichzelf een voorbeeld van The American Dream, maar dan natuurlijk in België.
Gewèldig! :mrgreen:

Uitsluitend om te voorkomen, dat deze bladzijde wordt afgesloten zonder een plaatje van een vliegtuig:

airlineswo6.jpg

Je hoeft 'm dus niet te raden...

Dagje weg geweest, staat het ineens vol muziek :hammer:

Had een ietwat afwijkende uitvoering van "I believe I can fly" onder het filmpje van m'n maiden afgelopen jaar (ik vlieg nog niet zo lang) gezet... Muziekliefhebbers mogen eens kijken of ze die uitvoering al kennen :twisted: :twisted: :twisted:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back