Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
FORUMLEDEN met ZEEWATER in de aderen...."vreemde boten.
zoals Corrien zei.....ARDENT....
(het plaatje stond waarschijnlijk onder een verkeerde benaming op een site.....)
tja.... oeps.....(mijlen en km's zijn ook niet gelijk aan elkaar he.....)
het plaatje was dus niet van de Sheffield, wel de Ardent
Frigate HMS Ardent, lost 21st May 1982
Note: If the frequent unexploded bombs (1-13) had detonated on striking some of the ships listed below, the Royal Navy's additional losses might quite possibly have put the eventual success of the British Task Force in doubt.
ik heb niet gespiekt bij papa ik wist het zelf
mijn hoby is niet elektronika maar korfbal
ik heb mijn avatar
mijn plaatje is een subaru impreza, dat vint ik een mooie auto
Volgens mij is Corrien.
Maar wanneer iedereen het er over eens is dat Geoffrey mag, zal ik hem even vragen een plaatje te zoeken. Ik zal hem dan helpen het plaatje hier neer te zetten.
(Nee, ik zal dan niet raden naar het schip )
Wim
(Papa van Geoffrey, die al gezien heeft dat hij bijzondere schepen kan vinden op Google )
Het bericht van Jan nog even GOED doorgelezen :
Jan geeft de beurt aan Geoffrey. Die zit op dit moment op school, dus voor de volgende opgave moeten we even wachten tot vanmiddag.
In de tussentijd een makkelijke:
De "edit" even uit het vorige bericht gehaald en in en nieuw bericht gestoken, om de mensen die via een abonnement gewaarschuwd worden even wakker te schudden.
Geoffrey is inmiddels thuis, maar moet straks weer naar school. Vanmiddag zal hij een plaatje zoeken.
Ik heb hem niet verteld welk schip ik geplaatst heb. Hij kent het, dus wellicht een antwoord van zijn kant op deze tussenvraag. (Tenzij iemand van jullie het weet natuurlijk
je hebt de tussenopgave inderdaad 100% goed, inclusief de Roodberg trekker.
Dat het de Beursplein was, was natuurlijk een inkoppertje, zoals je zelf al zei.