Forumwerkschependag 25-05-2006: Nieuwegein!

@ tom,

Welke Belgen dan???

ik heb er geen gezien... of bedoel je mij als reservebelg???

gr,
wouter

Ook in dit topic zeg ik het: perfect! Heerlijke dag, goed weer, goede organisatie en veel bootjes.. enige wat ik aan te merken heb is dat je beter een knijperbord voor de frequenties kan gebruiken dan een lijst, dan weet je tenminste wie er op dat moment écht op het water zit en wie niet :lol:

Ik kan alleen maar "toevoegen" een absoluut geslaagde dag met relatief goed weer (gezien de voorspellingen).

Zelf was ik aanwezig met mijn Grote Stern en (één van de vele aanwezige) Happy Hunter:
Img_2846.jpg

Binnenkort zal ik mijn foto's plaatsen op http://www.vaargroeprijnmond.nl/fotos.php

Gedurende de dag veel mooie schepen gezien, nieuwe ideeën opgedaan en met veel van de leden gepraat (altijd leuk om eens een gezicht bij de Nicknames te zien :wink: ).

Volgend jaar al vrijgehouden in de agenda!!!

Frederik als oud binnenschipper, had je Roel er even op moeten wijzen dat je maar niet zo aan boord, van een schip mag stappen.
Wij weten dat, maar die Wallslurpen natuurlijk niet.

Dr Evil, we stellen het eens anders mag er bij jou thuis een ieder je erf oplopen of je huis binnen lopen.

Voor een skipper is zijn schip zijn huis en erf.

Wat Roel doet kan geen kwaad maar als het mijn schip was en ik was aan boord dan had hij als vreemde problemen kunnen krijgen.

Hoop dat het nu begrepen wordt.

hallo mensen

ook van mijn kant kan ik zeggen dat het een heel geslaagde dag geweest
is, en voor mij ook rustig een paar maal meer gehouden zou kunnen worden.

m vr gr j den hartigh

Ondanks de druppels vonden mijn zoontje en ik het (voor de tweede achtereenvolgende keer) erg leuk.

Volgend jaar maar weer dus... maakt niet uit waar!!! :wink:

Een erg leuke en leerzame morgen gehad.
Prima stek en organisatie.

Volgend jaar weer maar dan met minimaal één eigen schip.

:P :P :P

Hallo,

Wij zijn 's morgens even wezen kijken.

Wat ons vooral opgevallen is is de enorm hoge kwaliteit van de afwerking, werkelijk, petje af.

Dit betekende gelijk voor mezelf weer even met beide benen op de grond, voor de bouw van mijn eigen model. Als dat geen goed schip wordt wat zich qua afwerking kan meten met de schepen die er waren, dan heb ik een probleem met mezelf... ;-)

En dat voor een beginner.

Nogmaals dank.

Hallo allemaal,

Ten eerste wat een gezeur om de smoezen van een ander, ik dacht dat het een vrijwillige deelname van de werkschependag was.

En wat de reden ook mag zijn van die of gene dat is aan hem of haar.

Weer of geen weer, de rest die er was heeft het naar hun zin gehad lees ik overal.

Ten tweede : Ja ik was er ook niet ondanks dat ik wel zou komen.

De reden hiervoor : Een gewaarderde lid (de vader van een forumlid )
van de vaargroep waar wij mee samen varen op shows was een dag daarvoor overleden en toen hebben wij als groep zijnde besloten om naar geen enkele vaarshow heen te gaan uit respect voor de overledende.
Zo gaan onze vaarshows dan ook voor de gehele maand niet door.

Tom wist dit doormiddel van een pb tje.

Verder de groetjes van deze kant.

Back