Forumwerkschependag 25-05-2006: Nieuwegein!

:nooo: Helaas, ik ben er niet bij. Aangezien mijn vrouw eerder op haar werk moet zijn en ik de kinderen niet alleen achter kan laten word het problematisch voor mij :nooo:

Robert

Het was een leuke leerzame middag. En je kom de mensen tegen die je nu een keer in levendelijven ziet. Dat vond ik best wel leuk. Ik hoop dat het volgendjaar weer gedaan wordt. Als ik thuis ben, ben ik weer van de partij. En dan hoop ik dat alles bij mij klaar is. En ik bedankt aan alle mensen die posietief hebben gereargeerd op mijn boot. Desondanks het weer (wat best meeviel) wil de organisatie bedanken voor deze dag.

Groetjes Huub

Ook weer thuis... Computerchips staan nu te koken om de foto's te downloaden uit het toestel. De resultaten daarvan komen in het fotodraadje van Frank (wat ik even verplaatst heb naat het foto-album, want daar is het uiteindelijk voor :wink: )

De organisatie in ieder geval hartelijk dank voor alle moeite die jullie er in gestoken hebben, en de complimenten voor deze hele mooie, historische locatie!

Ook wij zijn weer terug van weggeweest. Met het weer viel het alles mee, de organisatie was prima en de lokatie was natuurlijk prachtig voor dit doel geschikt.
Als het een beetje regende (en dat deed het natuurlijk wel zo af en toe) liep de grote werkhal direkt vol en werd er daar ge-oh-d en zodra het droog was stond iedereen weer op de helling te varen en/of te kijken en/of te oh-en.
Al met al dus een bijzonder geslaagde dag en alle lof voor de organisatoren. Zeer zeker de moeite waard om nog eens te herhalen op deze lokatie!

Ook weer veilig in het hoge Noorden aanbeland.
Vond het een zeer geslaagde dag, en heb me goed vermaakt (alleen de ringweg van Utrecht was wat lang :oops: :roll: :wink: )
Organisatie heeft het toppie verzorgd.
Op naar 2007!

Greetings,
Luit

Grrr.. ik vreet me op hier, mijn zoontje keek me ook al de halve dag chagrijnig aan, hij zou mee mogen.... Ik ben zeer benieuwd naar de foto's!

Robert

Nou, daar zeg je wat, dat is het inderdaad, het is altijd een heel geplan! Helemaal als de vrouw in de zorg werkt, allemaal onregelmatige diensten.

Hoi,

ook vanuit het diepe zuiden :lol: , lof voor de organisatie. Leuke dag en alleen wat regen als ik aan het varen was :oops:

Ga nu op het gemakkie de foto's bekijken en alles opladen want zondag mogen we weer eens de hele dag varen :lol:

André

Ik wil ( en ik denk dat ik namens velen spreek), de organisatie bedanken voor de leuke werkschependag op een fantastische lokatie. Ik ga snel de foto's en de film bekijken.
:D

Hallo,

Ik wil (hoewel het wat eentonig begint te worden) ook graag de organisatie bedanken voor hun inspanningen, het was wat mij betreft een zeer geslaagde dag!

Marco

ik heb van iemand 2 cd's gekocht voor 7.50 euro en er staat helemaal niets op .
dat vind ik niet leuk .
zou de desbetreffende persoon contact met mij willen opnemen .
de dag is in ieder geval goed gegaan .
hans

Ook namens mij , richting de organisatie een welverdiend compliment. Mijn zoontje en ik hebben ons prima vermaakt !!

Groeten, Bram

Back