Forumwerkschependag 25-05-2006: Nieuwegein!

Hans,

je hebt niet helemaal goed gekeken, het was
wimg zei:
En voor iedereen zonder internet :wink:
dus MET :wink:

(m.a.w. je hoefde de site niet te bezoeken om het adres te weten te komen. :wink: )

En, omdat ik nu boven aan de bladzijde sta:
De huidige lijst boven aan de bladzijde gezet:

Zoef de Haas - Ionia, Smit Frankrijk
Montana - Montana, Smit Rotterdam, Booreiland, Mercurius Amsterdam, tanker
Dr. Evil en 5 leden van de Vaargroep Rijnmond - Happy Hunter, Grote Stern (2x), Schelde III, McMurray, Dinky, Smit Rotterdam, Matagorda
Stefan225 - Amstelplus
Main - Pollux
Robert - Norderney
R. Kemmeren - Terschelling
IG Specialschiffe (4pers) - Savannah, eigenbouw sleper, Invader, Wyeforce, Dachs, (Karl)
Dikkie – Cullamix
Adam – Tanker (van MainLine), Smit Lloyd 123, Waterman, Ponton (?)
Luit – Typhoon (?)
Ton Berg – Jan van Hasselt sr.
Mario88 – Happy Hunter, Rotte
W. Riezebos – Aziz, Zwarte Zee, Lastdrager 25
Justin – Witte Zee, Paula iii
Roland – Dolly, Happy Hunter
Erik Dijkstra – Neptun
Rob – Norderney (?)
Wout v.d. Spek / MainLine groep (8 pers) – Smit Lloyd 114, Smit Denemarken, Smit Hunter, RVE 8
Wiggie – Seabex One, Smit Ierland, Atlantic Corsair
Wimg – Duhnen
Hans Materman (?) – Logi
Corrien – (Mobiele kraan)
Jan41 – Varnebank
MVWoubrugge – Saturn, Bogdan (?)
Lex Verkuijl – Walrus, U2540, Politiesleper, Coastguard boot
Gerjan – Willem de Ruiter, Loodsboot
Ronald – Witte Zee, Giant 4, Gondwana
Danny Bimmel – Walcheren
Roel van Essen – Parat
Andre Meere – 7-Seas, Wessel
Wouter ZZW – Zeeland
MarcoB – Victor, Happy Hunter, Amsterdam, Kogia Simus
Cheeta – Kustwacht
Bombarst – Waterpoort, Kotter ZB 253
Tom Boere - (?)
Huub de Jong – Veerhaven IX
The boat freak – Amsterdam (?)
DreBo – Smit Siberie, Dino ii
Rdriesse – Bogdan

(edit 12)
Gegevens Arnold (Bombarst) aangevuld
Gegevens Corrien gewijzigd (2e keer )
Gegevens Adam aangevuld
Naam DreBo gewijzigd (sorry Andre)
Gegevens Wout v.d. Spek aangepast
Gegevens R. Kemmeren toegevoegd
Gegevens Robert toegevoegd
Gegevens Main toegevoegd
Gegevens Stefan225 toegevoegd
Amsterdam van Danny Bimmel verwijderd
Gegevens Dr. Evil en VG Rijnmond toegevoegd
Gegevens IG Specialschiffe aangevuld
Gegevens Montana toegevoegd
Gegevens Ronald aangevuld
Gegevens Zoef de Haas toegevoegd
(/edit)

Wim

Dames en Heren,

Nog even een laatste bericht vanuit de organisatie;

Vanaf 10 uur is een ieder van harte welkom, wat betreft het adres, dat is al genoeg vermeld, gelieve echter de dag zelf NIET te gaan bellen met de werf of het wel doorgaat, het gaat door weer of geen weer ( regen is ook weer ), dus tot de 25 ste !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tom Boere

Zet mijn naam er dan ook nog even bij, hoewel ik al veel eerder heb aangegeven dat ik met 2 schepen kom. Het zijn de Engelse sleper Ionia, mijn avatar en de Smit Frankrijk.

Hoe zijn de kleding voorschriften, allen verplicht in Modelbouw forum T shirt, of met een club shirt. Zelf kom ik wel in een winterjas met een Zuid Wester!

Groetjes Hans.

Roel,

kan je doen, maarre je zal toch in de rook zitten ( betingtest ) weet je nog, ja mensen er gaat een heuse touwtrekwedstrijd georganiseerd worden....meedoen is vrijwillig en geheel voor eigen risico !!!! ook de eventuele beschadigingen aan Uw boot. :?

Wij ( Roel, Adam en Tom ) zijn het betingtestteam, de schepen worden in 3 klassen verdeelt;
1 - tot 7,5 kg
2 - > 7,5 tot 20 kg
3 - > 20 kg

per klasse wordt de trekkracht in kg bepaalt, er is zelfs een prijs per klasse te winnen !!!!

Dus tot donderdag as... 8)

Tom Boere

Whoooww, ik was van plan alleen m'n fotocamera mee te nemen, maar na deze berichten neem ik mijn videocamera ook maar ff mee.
Ennnnnnn....AKTIE!!!!!! :lol: 8O :wink:
Nu maar hopen dat het weer nog iets beter wordt, lijkt op het moment K met P, heb hier mijn borstrok weer uit de verse mottenballen gehaald :lol:

Greetings,
Luit
ps Tom, heb je "overdekte" kraampjes voor de boten, die van mij kan nog niet echt tegen water :oops:

Luit,

Tja man een boot zou tegen een beetje water moeten kunnen, maar een boot in aanbouw is weer wat anders natuurlijk, we hebben een aantal " overdekte " kramen en wellicht ook nog wat ruimte in de container, als de klep dicht blijft zijn die volgens mij ook redelijk waterdicht 8) 8)

Tom Boere

Tom Boere zei:
wellicht ook nog wat ruimte in de container

Nou is het natuurlijk niet zo'n mooi type schip Tom, maar om hem nu gelijk een plekje in de container te geven gaat zelfs mij wat te ver 8O

Hallo allemaal

Het is nog 2 nachtjes slapen, dan is het zover. Alle accu's opgeladen de tas ingepakt met allemaal spullen voor eventueel dat het mis gaat. En vergeet natuurlijk de zonne creme niet. Als je aan het water zit verbrand je sneller. We kunnen niet meer wachten!Ik hoop voor mij zelf dat er ook wat binnenvaartschepen zijn. Want dat zijn ook werkschepen. Ik las ook dat de Mercurius Amsterdam ook komt daar ben ik wel erg naar benieuwt. Ik hoop dat erg leuke dag wordt en vooral gezellig. Tot donderdag allemaal

groetjes Huub

Adam zei:
Nou is het natuurlijk niet zo'n mooi type schip Tom, maar om hem nu gelijk een plekje in de container te geven gaat zelfs mij wat te ver 8O

Hier gaan Kamervragen over gesteld worden, want volgens mij wordt ik gediscrimineerd :wink: :lol: :oops: :wink: :lol: :oops:
"Zij zijn klein, en ik ben groot, dat is niet eerlijk! :roll: "

Greetings,
Luit

Hoi

Misschien een domme vraag, maar wat zijn de aanvangstijden, hoelaat willen we ongeveer sluiten??

Maar ik heb er echt veel zin in!!! :lol:

Groeten Justin

Hoi Allemaal,

Inderdaad een erg leuk idee de betingtest :D, maar met de Walcheren ga ik dat toch maar niet proberen. Ik heb dat pas ook al eens met een Smit Hunter geprobeerd en................................ kansloos verloren :oops:.

Groetjes, Danny.

Hoi Ko,

Het was ook maar een geintje hoor :lol:.

Wat wil je ook de bollard pull van de Walcheren is 30t en van de Smit Hunter 80t :D, dan deed de Walcheren het eigenlijk nog niet eens zo slecht :wink: ( :lol: :lol: :lol: )

Groetjes, Danny.

Back