Forumwerkschependag 25-05-2006: Nieuwegein!

Als Hans (Zoef) de Haas komt, hoeft mw. Verkuyl niet bang te zijn dat ze de hele dag in het frietkot staat...
Dan kunnen we de patatten bij Hans in de motorolie bakken, of zou het al genoeg zijn als we ze op z'n achterdek leggen?
De wereldstad Utereg is vlakbij.
Per hectare de grootste 'modezaakdichtheid' van Nederland...
Need I say more? :wink:

Kannone zeg,

werkschependag en dan vragen ze of er wat te beleven valt voor de vrouwen, BOOTJES ( werkschepen ) natuurlijk, maar alle gekheid op een stokkie, winkels zijn allemaal dicht, we gaan binnenkort met het bestuur van de werf om tafel om eea door te nemen, wellicht wordt er nog wat rondom de werf gedaan wat leuk is, nieuws volgt hier zodra ik meer weet.

Tom Boere

't mot toch niet gekker worden

Hallo,

Ikzelf kom met de Saturn en misschien de Bogdan, maar misschien dat ik er meer van MV Woubrugge kan warmstoken voor deze mooie en leuke dag. Tot aan de waterkant.

He Tom,

Je hoeft echt niet voor mijn te beslissen of ik kom, heb al een vrouw die probeert ook wel eens dingen te besissen zonder mijn mede weten.
Maar zonder gekheid natuurlijk ben ik die dag aanwezig zou hem voor geen goud willen missen zeker nu niet nu jij de Leiding heb.
Dus in princiepe zijn wij met drie Spekkies aan wezig Wout , Matthijs en Rob, zet de gehakt ballen alvast maar klaar.

Groet Wout.

Jan41,

Natuurlijk Jan, waarom niet, het is een " open " vaardag voor iedereen van het forum, er zijn maar een paar randvoorwaarden nl;

- het schip dient een werkschip te zijn, in de ruimste zin van het woord
- je bent gezellig en vind het gezellig om met mede modelbouwers te
"ouwehoeren"

Kortom iedereen is welkom !!!!!!!!!!!!!!!!!

Tom Boere

HEREN , kunnen we weer naar het onderwerp terugkeren .
ik kom met mijn rijnsleper meedoen ( als hij tenminste weer opgebouwd is )
gr hans

@hans materman :oops:
Weer opgebouwd ! wat is er dan mee gebeurd Hans.
En met welke kom je dan want ik meende als dat je er meer had dan een[ RIJNSLEPERS ]dus he :roll: :D

Ik heb maar 1 rijnsleper de LOGI .
Ik heb nu goede tekeningen die duidelijker zijn .
En op de goede schaal .
Dus ben ik de gehele bovenbouw opnieuw aan het maken , die was niet kloppend , zoals: breedte opbouw te smal , stuurhuis te lang , schoorsteen te klein , ramen te laag , patrijspoorten op de verkeerde plaats en nog een paar dingen , dekken verkeerde kleur , binnenkant verschansing verkeerde kleur .
dat is het wel zo,n beetje .
Het probleem is , er zijn te weinig kleurenfoto ,s van deze boot in omloop .
Als er nog mensen die mij aan foto,s van deze boot kunnen geven , ze zijn van harte welkom .
ik heb NU geen verdere boten meer dan alleen de LOGI, de andere boten die ik had zijn verkocht .
m.v.g. hans

Hallo
@Adam ouwehoeren.
Ik meende als dat dat meiden waren zonder klanten
oftewel afgewerkte dames in de FUT

Mijn grootvader zei altijd!
Dat hoeren worden niet oud
Die raken alleen versleten:rolling: :rolling:
Groetjes Nick :bye: :bye:

Ik zal binnenkort eens beginnen met de restauratiewerkzaamheden van mijn Düsseldorf. Niet, dat ik verwacht dat ik er mee zal varen, want als er ge-oh-d kan worden komt dat er meestal niet van... :| .

Corrien zei:
Ik zal binnenkort eens beginnen met de restauratiewerkzaamheden van mijn Düsseldorf. Niet, dat ik verwacht dat ik er mee zal varen, want als er ge-oh-d kan worden komt dat er meestal niet van... :| .
Corrien

Hallo Corrien als jij zelf dan je mond houdt lukt het dan wel denk je :D :D

Corrien zei:

Ach Corrien, als niemand iets zegt op zo'n dag is het toch ook wat, misschien kan men wel helpen met de restauratie tijden het o..eh...en!!!

Groeten René

Back