Forumwerkschependag 25-05-2006: Nieuwegein!

Hallo,

ik kom met de AZIZ, Zwarte Zee 4 en lastdrager 25, allen op kanaal 80.

Groeten,
Wessel.

wee tnog niet wat ik precies mee neem zit een beetje te twijfelen tussen de happy hunter of de rotte of de ASD 3111, en neem in ieder geval de volgende kristallen mee 50, 51, 85
en misschien nog kanaal 6 met de pollux

Is er zoiets als intern transport om de schepen van de poort naar het water te krijgen? Met mijn rug is het niet mogelijk om een eind te sjouwen of er moet voldoende assistentie aanwezig zijn.

Groetjes Hans. :roll:

Ik denk er weer over om nu ook te komen, alleen even mams overtuigen :D

Als ik kom neem ik de cullamix mee: 27,045 mHz (rood kristal, geen idee welk kanaal dat is)
Ik ga er overigens niet mee varen

@Dikkie
Ja Dikkie,het is maar net hoe lief je voor mams geweest bent he. :oops:
Dus als ik je zie: dan ben je waarschijnlijk een heel lieve jongen voor moeders he :wink:
mvg Frederik :D :D :D

Ik koop de week ervoor wel een bloemetje of iets dergelijks...

..maar ik kan in dit topic niet echt tijden vinden, of is het de hele dag?

Tom Boere zei:
Aan allen,

Op dit moment zijn we bezig om eea qua organisatie op de rit te zetten, info volgt nog, de aanvangstijd stel ik me zo voor dat dat 10 uur wordt, dat lijkt ons een mooie tijd om eea te starten, hoe laat je komt bepaal je natuurlijk zelf, maar vanaf 1/2 10 ben je welkom, en de finish zal ergens in de middag zijn, denk aan 16 / 17 uur ofzo, tenslotte zijn er mensen die van ver komen.....

Tom Boere

@dikkie
volgens mij staat er al wel wat over geschreven :P

weet het nu zeker :D :!: neem de Happy Hunter mee en mijn marine sleper de Rotte.
en mijn vader komt ook mee wel makkelijk iemand die je rijd, als dat mag natuurlijk.
geen zorgen ik hou hem aangelijnd ;)

@Mario88

Kijk maar uit als dat Pa. jouw niet aangelijnd houdt. :oops:
Thuis zullen we dan maar zeggen he :lol:
Het is toch geen hondje :evil:
mvg Frederik :D :D :D

Dat geeft in ieder geval en veilig gevoel.

Bij iedere redding een Schnaps extra zal ook zeker wonderen doen. :lol:

Back