Forumwerkschependag 25-05-2006: Nieuwegein!

Dames en Heren,

De vragen vallen erg mee, ik ben dus duidelijk geweest 8)

Wat betreft intern transport, tja dat is er niet, het is ook niet zo ver hoor, vanaf het hek tot de marktkramen schat ik zo'n 50 meter, ligt deels wat grind dus dat wil weer niet erg met kleine bandjes..maar we verwachten zo'n 75 mensen dus er zijn handen genoeg om elkaar te helpen. :lol:

Wat betreft koek en zopie, er is een kantine op de werf welke open is, hier is " bijna " alles te verkrijgen tegen redelijke prijzen.

Kortom tot de 25 ste mei !!!!!!!!

museumwerf%20rond.JPG

Nog even een luchtfoto van de werf, het rode vierkantje is de ingang, bij het rondje zullen we de marktkramen neerzetten.

Tom Boere

Mooi geregeld Tom!
Hopelijk hebben we er weer mooi weer bij!
Als het wat minder is: kunnen we dan in de hal of zo?

Wim

Ahoi,

Zal ook weer van de partij zijn met mijn Typhoon (weet je het nu echt zeker dat je komt Adam??? :wink: )
Om teleurstelling te voorkomen; ze is bij lange na nog niet vaarklaar :oops: :cry: .
Mijn pa zal er ook bij zijn met zijn tevens onvaarbare Husky.
Zal nog wel ff een of ander karretje inmekaar knutselen, want om nu 50 mtr. met de Typhoon op m'n nek te sjouwen, met een beenprothese die nog gammeler is dan de Titanic, zie ik niet zo zitten.
Voor de liefhebber nog ff een fotootje van de nieuwe Tempest (wie ziet het verschil?)
tempest_itc.jpg

bombarst zei:
Smitwijs is van de romp af Luit!
Schoorsteentjes hebben een ander kleurtje gekregen....Maar is niet oranje!

Arnold

Eeemmm, volgens mij toch wel oranje hoor.
Deze foto komt heet van de pers uit Brazilie, van mijn weledele vriend Remko :wink: .
Maar je heb het correct in iedergeval, en u heeft gewonnen....... :wink:

Hoi Luit,

gaan we weer naast elkaar staan ???
Bij mij zie je nu wel progressie, ze ziet er bijna af uit :lol:

Gisteren de brandspuiten geprobeerd en die werken prima, nu alleen nog een gat in de romp maken voor de pompaansluiting.

Meeste werk wordt nu de komende maand het electrisch aan te sluiten.

André

Luit zei:
weet je het nu echt zeker dat je komt Adam??? :wink:

Laten we het zo zeggen: er zijn aantrekkelijkere vooruitzichten :yes:

Ik denk trouwens wel dat ze bij ITC de tekenigen van voor "de verkorting" bij de schepen gehad hebben :!:
Ze kwamen bijna schip te kort om de thuishaven er op te krijgen 8)

@ André
Als ik er als eerste ben zal ik een plaats(je) voor je vrijhouden :wink: .
Lijkt me toch wel een pre, dat onze schepen naast elkaar moeten staan (totdat jij weer varen moet natuurlijk).
Zal zo nog ff op je site kijken, of je al een nieuw fotootje geplaatst hebt.

@ Adam
Na jouw reacties krijg ik alleen maar meer zin in de WSD :wink: :lol: 8O
Zullen we in de gaten houden welk schip de meeste aandacht krijgt????? :wink:

Tot over 20 dagen dan maar.
Greetings,
Luit

Hallo Tom,

Zorg je er alsjeblieft wel voor dat die schepen die aan de wal liggen weg gaan, zodat je verder naar links kan lopen naar het kanaal toe en zo dus ook verder kan varen.

Als er dan veel mensen zijn die tegelijk varen heb je tenminste wat ruimte.

Groetjes Marcel. :banana:

Marcel,

Daar hebben we al over gesproken, de bedoeling is dat de hele kom vrij is, op wat schepen aan het eind na, eventueel worden deze schepen aan de overzijde afgemeerd....

Tom Boere

@Mario88
Daar zou ik dan toch maar mee oppassen anders ben
je straks doodmoe :oops:
Al ben je dan een jonge [Vent} he :?:
mvg
Frederik :D :D

Ahoi,

Wou ff melden dat de kans klein is dat mijn ouweheer van de partij zal zijn.
Zit waarschijnlijk op die datum in Denemarken bij zijn dochter en schoonzoon aan de Carlsberg :celebrate: .
Dus geen Husky dit jaar :?

Greetings,
Luit

Tom Boere zei:
dan toch minimaal foto's van het bouwwerk zover...

Tom Boere

Neem wel ff wat fotootjes mee naar Nieuwegein.
Maar ik kan je wel vertellen dat aan de Typhoon niet veel meer gebeurt is de laatste tijd, maar aan de Husky HELEMAAAAAL niks :oops: (it runs in the family :wink: :roll: 8O :oops: )
Ik denk dat we alletwee enigzins "bang" zijn voor het eindprodukt.
En dan vooral hoe jullie professionals er tegenaan kijken :oops: :wink:
Maarja, over smaak valt niet te twisten...................he Adam?

Greetings,
Luit
potverdikkie, ben ik net dit hele verhaal aan het pennen, gaat Robert ineens de site platgooien voor ....weet ik veel :evil:
Kan ik het nog eens neerkalken. :wink:

Adam zei:
Gelukkig niet Luit :wink:

Ooooh was het maar 25 mei :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

En nu nog ff serieus: na bovenstaande toestanden (over m'n pa e.d.), is er iemand bereid om me ff te helpen om de Typhoon op de juiste plek te krijgen op deze dag?
Zoals ik al melde is het geen bootje van 20 cm lang, en ik wil niet profiteren van mijn situatie, maar ben toch gehandicapt.
Zou het zeer op prijs stellen als bijvoorbeeld Adam :wink: :roll: me ff helpt om de Typhoon op de juiste plek te "slepen".[/b]

Back