Owen zei:hahaha De hele nederlandse MTR ploeg was toch wel benieuwd naar ons projectje na de finale![]()
even kijken waar hun geheime wapen zit :roll:
Die had je er toch gelijk afgehaald 8O hoop ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Owen zei:hahaha De hele nederlandse MTR ploeg was toch wel benieuwd naar ons projectje na de finale![]()
even kijken waar hun geheime wapen zit :roll:
DE MOTOR to have is een TYR 1.5cc, gemaakt door Loet, is die man op de eerste foto met de handen over elkaar.
Hij is een oud wereldkampioen combat, wereld gozer, en motoren maken kan hij zeker.
TYR is een Deense krijgsheer uit de oudheid van een leger van gekken. (of zo iets).
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Of ze zijn te dik ....... of van het trekken.....![]()
![]()
Wel goed voor je armspieren om te starten hoor![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag ouwe...
'Of all the things that i've lost, i miss my mind the most'
"Ozzy Osbourne"
Loet Wakkerman zei:Klopt slijmjurk, maar de prijs blijft gelijk....... 4 keer mijn leeftijd min 1 euro en dat blijft zo in de komende jaren ......... :evil:
Dank je wel
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Klopt slijmjurk, maar de prijs blijft gelijk....... 4 keer mijn leeftijd min 1 euro en dat blijft zo in de komende jaren ......... :evil:
Dank je wel
Gebak![]()
Loet Wakkerman zei:Owen zei:Loet Wakkerman zei:Klopt slijmjurk, maar de prijs blijft gelijk....... 4 keer mijn leeftijd min 1 euro en dat blijft zo in de komende jaren ......... :evil:
Dank je wel
Gebak![]()
Nee, In Bitterfeld een paar gratis drankjes.
En, nu gaan wij winnen. Ik ga morgen als een speer een nieuw model maken. Hij is af in Bitterfeld zweer ik je.
Het nederlands record is 4.17. Toen bestond de 7 Inch regel nog niet. In Bitterfeld gaan we desnoods met 7" vliegen als we de wedstrijd niet kunnen winnen maar wel het nederlands record kunnen verbeteren. Je moet toch wat als slecht slapende motorenontwikkelaar....![]()
Voor mij hebben jullie het nederlands record met 3.57 maar er zijn natuurlijk altijd nog de regels. Mijn aanval gaat op de 3.57 en anders ben ik niet tevreden :evil:
Loet Wakkerman zei:Voor mij hebben jullie het nederlands record met 3.57 maar er zijn natuurlijk altijd nog de regels. Mijn aanval gaat op de 3.57 en anders ben ik niet tevreden :evil:
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Voor mij hebben jullie het nederlands record met 3.57 maar er zijn natuurlijk altijd nog de regels. Mijn aanval gaat op de 3.57 en anders ben ik niet tevreden :evil:
Goh, laat mijn aanval nou onder de 3.50 liggen
Zowel bij de start en de twee pitstops starte hij pas bij de 4de of 5de slag... Dat zijn zeker 15 seconden die nog te winnen zijn.
Wie weet gooien we de 6" variant er wel helemaal uit... 7" start ook nog makkelijker![]()