Hoezo alles goed nalopen.
Egenwijs toch weer de lucht in gegaan..
Nou dat ging weer lekker.. Op een hoogte van 10 meter vloog in eens de link tussen swash en de bell arm er af. Oorzaak een schroefje in de kop los gelopen.. Wordt nu snel wijzer dat de aluminium kop ook zo zijn nadelen kent. Dus eerst maar een met locktied de schroefjes in de kop behandelen..
Wat wel leuk is om te weten dat je toch nog veilig kunt landen zij het moeizaam met maar 1 rotor blad aangestuurd...
Hier nog even een foto tje van nog meer los gelopen schroefjes..
Duidelijk het schroefdraad zichtbaar tussen ballink en bell arm...
benno
Egenwijs toch weer de lucht in gegaan..
Nou dat ging weer lekker.. Op een hoogte van 10 meter vloog in eens de link tussen swash en de bell arm er af. Oorzaak een schroefje in de kop los gelopen.. Wordt nu snel wijzer dat de aluminium kop ook zo zijn nadelen kent. Dus eerst maar een met locktied de schroefjes in de kop behandelen..
Wat wel leuk is om te weten dat je toch nog veilig kunt landen zij het moeizaam met maar 1 rotor blad aangestuurd...
Hier nog even een foto tje van nog meer los gelopen schroefjes..
Duidelijk het schroefdraad zichtbaar tussen ballink en bell arm...

benno