Foto's maken met de Gopro hero3

• Topicstarter Topicstarter Duy
  • Startdatum Startdatum
ondanks het feit dat dit topic eigenlijk over foto's maken met een gopro 3 zou moeten gaan, is jullie gesprek zeer interessant :D

@Edakker,

ik begrijp dat je twijfeld of je met een s800 het traject in moet gaan. ik kan je melden dat wij en nog een ander bedrijf inmiddels met o.a. 2 s800's door het traject heen zijn. deze zijn dus ook (goed)gekeurd etc. het ph nummer word nu aangevraagd, en de bedrijfsontheffing volgt op korte termijn.

ik zou dan ook als de s800 voor je werkzaamheden voldoet lekker daarmee je licentie behalen;)

haha, ja even afwachten :-) Maaruuh, je bedoelt toch dat jij hem op het haantje kan landen? :cool:

Even inhaken op het verhaal. Wat je met name merkt is dat de signaalsterkte met wifi aan vele malen lager is. Het is onverstandig en kan flinke storingen veroorzaken. Hetzelfde als FPV op 2.4 en vliegen op 2.4... ook niet handig.

Ik had hem op filmen en daarnaast elke 5 sec een foto (hero black). Heb je na een vliegsessie voldoende materiaal om mee te spleen.

Als ik het goed begrijp Lennart dan kan je filmen en tegelijk een foto om de zoveel seconde nemen? Ik heb ook de black edition.

Welke stand moet hij dan staan?

Hi guys

Ik heb sinds enkele weken ook maar de knoop doorgehakt en een GoPro 3+ aangeschaft.
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik zien of merken welke ik heb, want ik krijg de functie filmen en tegelijk foto's nemen niet ingeschakeld. moet ik hem soms eerst updaten ?

gr. Gert

Ik heb net mijn GoPro Hero3+ Black edition ge-update naar versie 2.0 maar kan nog steeds geen foto's en film te gelijk instellen. Heb gekeken naar fps en pro tune instellingen.. maar staan volgens mij goed.

Wie weet raad ?

Gert

Hallo Geert

Ik had deze stappen al 20 x gemaakt maar iedere keer met hetzelfde resultaat. Echter na de update het nog een keer geprobeerd "et voilla"

Nu doet hij het dus wel..

Net even getest... werkt prima !

gr. Gert

Back