Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo BYM,
was dit je eerste treffen?
Gezien je opmerking waarschijnlijk wel.
Je komt er nu dus al achter dat met meerdere boten snel schade is.
Moet je eens naar een treffen gaan waar ook "bovenwaterschepen" tegelijk varen met onderwaterschepen.
Succes met je krassen.
Hein
Dit waren ook een aantal bootjes en onderzee-ers samen ja.
Ahum... Dat er in de Sub-wereld over "targets" gesproken wordt is nog tot daar aan toe.
Maar dat een sub-schipper zich verlaagt tot het niveau van RC-vliegers en -rijders door over "bootjes" te praten stelt mij ernstig teleur.
Ooit een "bootje" van 20 kilo op je tenen gehad?![]()
Hallo Gerben en Ruben,ik vond Zaterdag in Hasselt een bijzonder leuke dag en heb ervan genoten.Bedankt ook voor de fotos.Ten eerste:
Als voorziter van Vaargroep Flevoland en namens het zwembad bedank ik hierbij iedere deelnemer voor zijn inbreng, het was een geweldige dag zo samen!
Als 2de punt:
Hierbij de link naar een exe bestand die automatisch een zip uitpakt met ongeveer 98MB aan onderwaterfoto's, voor elk wat wils
http://www.kampen.org/vgf/12september2009/hasselt.zip
Als 3de:
Het was ook een beetje een trieste dag, en wel voor Fred (ook bekend als Tijger1gek).....
Het zou de eerste proefvaart worden van zijn XXI, het werd een XXI met een verbrand tech-rek.
Zoiets gun je niemand: Fred sterkte.
Een paar foto's hiervan zijn te zien op 12sept2009 Hasselt pictures by vaargroepflevoland - Photobucket
Hartelijke groet,
Gerben
Ahum... Dat er in de Sub-wereld over "targets" gesproken wordt is nog tot daar aan toe.
Maar dat een sub-schipper zich verlaagt tot het niveau van RC-vliegers en -rijders door over "bootjes" te praten stelt mij ernstig teleur.
Ooit een "bootje" van 20 kilo op je tenen gehad?![]()
Kom even met je email adreshallo frederik
inderdaad die bedoel ik dus ook
periscoop gestolen en de beide schroeven dat was een paar jaar geleden in keulen
ik had de boot vroeger reeds een keer gezien
bestaat uit polyester dat niet geschuurt is geworden hahaha
want je ziet als je dichter bij staat de vezels zo nog zitten
groetjes raf