Fox van Windrider tot 25 december zonder verzendkosten

Ik had er 2 besteld (dommerik - ik had - gezien de kosteloze verzending bij 3 stuks - voor 10 euro extra een derde toestel Kkunnen bestellen). Ze zaten samen in 1 doos. Bij de beschrijving staat 'RC Plane kit'. Verzenddatum 27 december 2008. Weight 1,5 kg.Value: us $ (cijfer = onleesbaar). Categorie: commercial sample.

Hij is binnen!

Vanmorgen werd er een grote doos binnen gebracht, met daarin: 3 Foxen :banana:
2370497103717a3cc.jpg

Dus: Erik Rukkers en Han Veldhuis zijn dus voorzien. Logistiek wordt via PB geregeld.

Foto's en bouwverslag volgen.

Leon

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijmen, welke?

Ik ben aan het kijken hoe hij in elkaar moet. Er moet het een en ander gelijmd worden (plastic neuswiel, magneetje voor cockpitkap) aan EPP.

Wat voor lijm kan ik daar het beste voor gebruiken? CA/Epoxy/...

Groeten, Leon

denk 5min epoxy, UHU por kan ook prima gok ik zo (is veilig).
Op EPP schijnt gewone CA ook te werken, maar dat word natuurlijk wel een harde brosse verbinding... (en altijd eerst ff op een teststukkie proberen..)

Ik heb alles gelijmd met UHU-POR zonder problemen. De grote delen (2 romphelften + staartstuk) staan gewoon met de bijgeleverde tape in elkaar. Voorlopig heb ik geen richtingroerservo geïnstalleerd. Ik ga eerst eens kijken om ik er kom met de rolroeren. Ik wacht op een geschikt moment om de Fox in te vliegen. Ik zie nu al wel dat de rolroeren vrij lang zijn en torsen als de servo in maximale uitslag staan. Moet hier iets aan gedaan worden? Ook de wingtips lijken met nogal kwetsbaar. Beschermen met wat tape?

Laatst bewerkt:
aleen een taxatie of moest je ook nog batalen?? als ze het alleen bij taxeren houden is het wel best

Back