Fox van Windrider tot 25 december zonder verzendkosten

vandaag de fox opgehaald,dacht nog even de helling onveilig te maken maar teveel mist.
bedankt voor te bestellen, en was deze van jouw al vliegklaar ?

Foxje

Ja hij is klaar,goed weer afwachten :cool:.
wil nog wat kleur aanbrengen,heb jij nog een tip met betrekking tot een primer voor de hechting op dat epp?? En waar te bestellen?
Leuk kistje hé. Moet een knappe hellingzwever worden :lol:.
Succes met de bouw trouwens.

ja, deze van MULTIPLEX zou moeten goed zijn .
ik vraag me eigenlijk af hoe die carbonstaaf in de vleugel daarin gestoken werd.
en de 2 gaten in de vleugel , dienen die voorwat ?

Bijna...

Hij is bijna af :D

Ik heb nog 2 vragen:
  • De antenne kan mooi in de romp weggewerkt worden, langs de draad voor de hoogteroerservo. Kan dat eigenlijk wel of geeft dat storing?
  • De servodraden voor de rolroeren kunnen op 2 manieren naar de wortel van de vleugel worden geleid: Via een opening achter de ruimte voor de hoogteroerservo naar achteren of via de sleuf van de servokabel van de hoogteroerservo. Wat gebruiken jullie?

Leon

fox

Heb de antenne draad in de naad boven op z'n rug gefrot, resterend eind bugelt los.
Servo snoeren rolroer via sparing snoer hoogteroer.
Leuk toestelletje toch?,de mijne is klaar maar nog niet gevlogen.

Nóg 'n vraag

Nog een vraag. Hoe worden de vleugels bevestigd? Gewoon de koolstof buis er in schuiven en op z'n plaats duwen? Of zekeren jullie hem nog met iets?

En... ballast? Heeft dat iemand al eens toegevoegd? Ik zou niet weten waar ik dat zou moeten stoppen als het eens windkracht 7 op Langevelderslag is :rolleyes:

Leon

Ik heb wel een rustige winter, maar ik vrees dat mei nog net wat vroeg is voor de elefant. Ik probeer natuurlijk gewoon lekker door te bouwen, maar ik wil mezelf geen druk opleggen. Het is niet onmogelijk. We zien wel.

Zondag wordt het misschien hellingweer Leon, zorg dat hij klaar is!

Hij is af!

Hij is af :yes:

Ik vind hem alleen nog een beetje kaal, en misschien niet erg goed zichtbaar. Het is wel heel veel wit. Wat voor verf kan ik het beste op het EPP smeren/spuiten?

Nu wachten op Noordwestenwind...

Laatst bewerkt:
Maiden FOX

Eindelijk zw 3, was wel wat weinig maar hij vliegt:music:
Zwaartepunt op 45mm gelegt ipv 50mm,hoe is dat bij andere foxjes??

Die van mij is eindelijk ook klaar. Lag hier al een tijdje op een laagje verf te wachten en vandaag was het dus zo ver, hem gespoten en dan afgewerkt.

Dit is het resultaat geworden
full

Vandaag al enkele handstartjes gedaan en zagen er goed uit. Nu wachten op een weekend met goeie wind.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit....

Ik wou bij ons ook een groepsbestelling organiseren, maar helaas géén reacties gekregen:mad:

Ik ga er mij toch ook eentje bestellen hoor :smile:

Back