LRS systemen zitten in dezelfde band als de LPD devices, dus rond de 432.9MHz. Normaliter met 2MHz bandbreedte rond die centerfrequentie.
Lachen dus. Kun je fijn je auto niet open krijgen om even een biertje te pakken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
LRS systemen zitten in dezelfde band als de LPD devices, dus rond de 432.9MHz. Normaliter met 2MHz bandbreedte rond die centerfrequentie.
Overigens zal het dan niet alleen gaan over Zendamateurs, maar ook andere frequentiegebruikers. Ook zal het geen gezwam worden over wat illegaal is e.d. Het boeit me niet zo heel erg als er intruders in mijn 'beschermde' banden zitten, als ze maar begrijpen wat ze doen, en eventueel aanspreekbaar zijn in geval dat.....
Slecht geinformeerd vind ik erger dan ... Vul zelf in, en kleur de plaatjes.
Lachen dus. Kun je fijn je auto niet open krijgen om even een biertje te pakken![]()
Kun je ook even een stukje erin verwerken over de 2.4ghz rc BESTURING?
die volgens posters op het zendamateur forum illegaal zou zijn?
Want ik denk dat DAT bij zeeeeer weinig modelvliegers (ook niet fpv, want het is zo'n beetje het meest gebruikte systeem nu) bekend is.
IK was er van overtuigd dat deze besturing helemaal legaal is, en gebruik hem zelf jaren (ook in fpv), omdat op 40 en 35 mhz steeds meer storing was. ZELFS bij ons op de vliegclub zijn "hotspots" met storing![]()
Bert,
Het is voor 2.4 Ghz doodsimpel.
Wat daar word gebruikt is legaal.
( zolang je geen boosters gebruikt overigens >100 mW )
Er is geen andere tabel van toepassing. FHSS GFSK valt onder tabel 2.
Daar is geen discussie over mogelijk. Het tabel bij radiografische besturing heeft namelijk geen 2,4ghz.