FPV, multicopter videos enz

Juist, maar dan moet ten eerste software hebben die het goed ondersteunt en is het bruikzaam voor langzame shots. 25-30fps is niet bruikbaar voor snelle shots vind ik, want alles vervaagd en het is met post editting ook nooit zo smooth te krijgen als hogere fps.
Om minder of geen bolling te hebben kun je gewoon medium/narrow optie ook gebruiken :D.

Maar TBS armen zijn heel flexibel en die kun je met de hand al verdraaien, dit is de reden dat echt niemand de jello makkelijk eruit krijgt. Zelfs TBS fimpjes waar absoluut niet agressief mee gevlogen wordt hebben al jello.
Ik kan me niet voorstellen dat jij dat niet hebt terwijl op alle forums overal mensen zeggen dat het bijna niet te doen is. Er zijn sommige die met gel pads aardige resultaten geboekt hebben, maar ook allemaal op langzame rpm's. (Heb zelf ook 2x DJI f450 gehad en weet het verschil met mijn andere frames)
Heb zelf niet veel getest met black op 2.7k. Heb wel wat shots in de huiskamer geprobeerd en kon makkelijk door mijn hand te laten trillen al aardig wat pudding creëren.
Overigens mijn Vegas Platinum ondersteunt het niet goed, moet de Vegas pro hebben :D.

Ik zou liever ook50fps schieten. Maar 24gaat ook prima, en alle beelden die ik nu flatscreen heb teruggekeken zijn trillingsvrij;) medium of narrowcasting kan, maar hij pakt dan maar een deel va de lens, dus resolutie verminderd dramatisch, daarom haalik het er liever in de computer uit:) ook geeft 2, 7 k mij de mogelijk heid tot stabiliseren, en nogsteeds 1080 ove r te houden;) en terug renderen kan altijd nog, resolutie verhogen niet:)

Tja, als mensen zeggen dat het niet kan, bewijs ik altijd heel graag het tegendeel:) ik heb ook de black gekozen omdat mocht het me niet lukken ik idd 1080 50fps kan schieten, maar tot nog toe gaat 24 fps perfect:)

Ik gebruik adobe suite CS6, en dat werkt super met allen formaten:)

Met hero3 kun je gewoon medium doen zonder merkbaar kwaliteit verlies. Bij Hero2 was het inderdaad veel minder.

Voor stabiliseren is het misschien wel fijn voor wat professioneler werk, maar ik stabiliseer nooit :D, dus heb ik er niet veel aan.

Heb je nog wat beelden van de sneeuw?

Precies;) als ik thuis ben ga ik eens wat met het materiaal doen, hoop morgen ochtend Nog een vluchtje te kunnen maken!

Laatst bewerkt:
Vandaag nog enkele vluchtjes gedaan en bij de laatste een vrije val van +-40m hoog naar beneden. Denk een prop gebroken tijdens het vliegen.
Schade na val = 2 props en dat is al...
Gewoon ongelooflijk geluk gehad denk ik.
Filmpje is aan het uploaden, graag jullie idee van reden van flip op hoogte?

Je kan het horen en zien aan de val. Zijn alle motoren afgezwakt of uitgegaan of is de quad in en harde rol gekomen?

Hierbij dan het filmpje over men crash van redelijk hoog.
De bewijzen zijn er duidelijk dat het hier om een prop breuk gaat in vlucht, op filmpje zie je duidelijk rond 4.07 dat de prop wegvliegt.
Heerlijk die kwaliteit van Hero3 zodat je zelf crash investigations kan doen.

http://youtu.be/apnNVNm9DzA

Ik zie het.....heb zoiets nooit meegemaakt. Ik weet niet wat voor props je gebruikt dan? Het lijkt erop alsof je een halve prop kwijt bent.

Ik ben ook een keer geland met een halve prop. Een quadcopter blijft in de lucht met 3,5 prop....vraag maar niet hoe, maar het lukt wel. In mijn geval was er een motorsteun losgekomen waardoor de prop tegen de arm kwam.

Vind 10x5 wel groot op zo'n frame, want daar is deze niet voor ontworpen en je ziet dan wel stukje prop in beeld.
Maar een prop hoort niet uit zichzelf kapot te gaan, maar gaui props doen dat wel soms schijnbaar. Bestaat er mogelijkheid dat deze ergens tegenaan is gekomen? Als jebhet echt wil weten moet je ook kijken naar de scheur hoe deze is ontstaan.....dan heb je echte air crash investigation :)

zie het ook aan de scheur dat het volgens mij een fout in de structuur van het materiaal is, zal proberen een foto te posten van de breuklijn maar heb vroeger in labo gewerkt voor onderzoek van breuken aan fietsspaken en volgens die ervaringen zie ik dat het een materiaal fout is.

Moest er iemand zin hebben om dit weekend naar Antwerpen te komen laat het weten.
Het gaat deze keer droog blijven :)

Laatst bewerkt:
Als alles meevalt en ik al wakker ben in de namiddag dan ben ik weer ter plaatse :)
We zullen thuiskomen uit polen rond een uur of 10 ochtends dus moet wel lukken in de namiddag om af te komen weer whooohoooo
Breng maar al een antenne mee voor me

Ik kan komend weekend niet. Ga zelf andere motoren op mijn Iconic-X proberen en misschien multiwii op HT-FPV.

Roni wat zijn jouw multiwii settings op de HT-FPV?

Ik heb ondertussen men HT-FPV gesloopt , heb er genoeg van!
Zit momenteel leeg tegen de muur genageld :) , heb nu een 450 quadcopter in elkaar gestoken om extreem gek mee te doen :)

Multiwii fine tunen is nog gemakkelijker dan openpilot , eens die strak hovert vliegt die ook perfekt.

Afhankelijk van het gewicht en setup , meestal moet de P in de buurt van 4,0 staan en de I op 0,40 de D tussen 0,15 en 0,25....
Dan kan je beginnen fine tunen , dat is zo gebeurd bij multiwii.
Ieder bord is wat verschillend wat parameters betreft maar dan zit je al in de buurt...

Laatst bewerkt:
Ja daar staat ie default ook op zag ik.

Hoe calibreer je esc's via multiwii?

Hoezo heb je die gesloopt?

Back