FPV, multicopter videos enz

Laatst bewerkt:
Ja bij naze32 kan dat allemaal. Je hebt trouwens wel een aparte flash applicatie waarmee je altijd de laatste baseflight software kan uploaden, maar de GUI heeft ook een mogelijkheid to flashen alleen ik had die STM flashtool gebruikt.

Ok als het morgen goed weer is kom ik......neem ik mijn partytent wel mee mochten we hem nodig hebben........hoe laat ben je daar?

Laatst bewerkt door een moderator:
De HT-FLIP net voorzien van een multiwii nano bordje en morgen een testvlucht doen.
De TBS gains heb ik omlaag gegooid omdat er op opnames veel oscilaties en hikjes te zien waren, gyrotau heb ik iets hoger gezet...
Gopro wat beter bevestigd en hopelijk jello vrij beeld , wil eindelijk strakke beelden zonder trillingen of jello....

Heb net tiger motoren op mijn iconic-x gezet. Had per ongeluk een van mijn esc's opgeblazen bij et verwisselen en had geen reserves dus nu een plush en 3 rctimer's. Het vliegt wel en wat een power op 10'x47 apc en deze motoren op 3S al. Bedoeling is straks op 9inch en 4S over te gaan, maar dit is al een vooruitgang.
Maar geen openpilot op je flip?

Ben benieuwd naar je beelden. De kp's hoeven helemaal niet zo hoog eigenlijk anders reageert het allemaal te scherp. Voor strakke beelden moet het allemaal wat soepeler zijn.

Boris , heb je nu 3x geflashte erop en 1x een plush?
Dat komt niet goed , heb hier nog een 30amp geflashte Rctimer liggen voor je!!

Ja klopt......heb al LOS gevlogen en voelde niet verkeerd, maar heb op het moment niks anders en wil deze week wat vliegen met deze motoren.
Ga nieuwe bestelling bij rctimer plaatsen meteen en ook wat spare bestellen gelijk.

Had ze ook van HT-FPV kunnen afhalen, maar heb geen zin om andere quads te verneuken.

Morgen eindelijk weer eens droog. Het heeft hier bijna de hele week gemiezerd.. Ik heb nu de naza op de Discovery gezet. Hopelijk morgen testen..

Er wordt vandaag veel getest als ik het zo lees;-)
@Boris: ben wel benieuwd naar je Tigers's (kan eigenlijk niet tegenvallen)
P.s,
Heb ook nog een reserve RCTimer 30ASK liggen...

Yup zijn zowat de beste motoren die je kan hebben op je quad. Ik geb een LOS test in het donker gedaan en wat een koppel zeg. De hele zware grote APC props worden zonder moeite aangeslingerd Het reageert meteen heftig ten opzichte van mijn vorige motoren. Hoop snel een mooi vluchtje te maken met de gopro.

Hier de pics van de MT2216 tigers op mijn iconic-x.

20130105_005213.jpg

20130105_005232.jpg

@max
Heb een express bestelling bij rctimer nu. Dan moeten ze binnen week binnen zijn hoop ik. Echt veel kan ik niet vliegen deze week, maar mocht ik tijd hebben zou ik die willen lenen.

@kammetje
Je moet ook altijd zorgen dat je wat spares hebt. Weet je hoe irritant is als een regelaar of motor niet meer goed is en je moet eeuwig wachten om te vliegen :).

Heb normaal genoeg spare onderdelen, maar heb laatst van mijn spares een 3de quadcopter gebouwd.

Meeste axis die ik vastgehouden heb zijn veeeel te zwaar voor een quad. Dat js meer voor zwaardere werk en mega grote props.

dat zijn dezelfde als de tbs 900 kv set, en die heb ik op mijn tbs:) met 10x5 eprops op 4s gaat super!! tbs met gopro en en 4s 5000 mah vliegklaar ong. zon 1800 gram, hovert mooi op 14,5 ampere op ong half gas;)

Back