Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heren, een vraag
Het antwoord zal vast wel ergens zijn gegeven , maar kan het niet zo terug vinden,
Wat is nu het voordeel of beter met de tbs qwa props en lipo?
Ik vlieg nu met 3s en 9" props , maar mis nu toch een klein beetje power, is dan de overstap naar 4s goed voor de meer power?en komt dan dit ook ten goede aan de jello op de gopro, of ga je nu juist meer trillingen krijgen ?, en hoe gaat het dan met de flighttime?, ik vlieg met 4400mah circa 9 minuten ,met lauwe 920kv motoren , als ik nu ga overstappen naar 4s worden dan de motoren warmer en wat voor mah zou ik moeten nemen om aan dezelfde flight time te komen ? Bv 4s 4000 mah ?
Dit ook ivm het bestellen van wat meer lipo's 3s of 4s..
Graag advies
Knap gevlogen Boris! Ziet er zo vanachter je scherm relaxed uit maar de werkelijkheid is wel anders...
Zie dat je frame een 2e leven krijgt met de Naze;-)
ik vlieg hem met de dji motoren op 4s en geloof me ik heb power zat![]()
Situatie: F450 kloon kk2.0 T9x 2.4ghz zender
FPV: tussen en gebouwen en bomen.
Ben ik kompleet als ik dit bestel:
- fox 1.2G 800 mW € 40
- FOX 0.9Ghz - 1.2Ghz -1.3Ghz Wireless AV Receiver € 32,50
- fatshark 420 line CCD Killer CMOS Camera € 52,00
- E-Store Video Filter
Mis ik dan nog wat? bv kabels of zo??? (videobril ff buiten beschouwing gelaten)
Garbungel had nog deze low pass filter
Als ik een hero3 heb wil ik deze als hoofd fpv camera gaan gebruiken..
+1400mw Vtx is meer dan voldoende. Dit gaat al ruim buiten je 2.4 rc bereik, ook geeft 800mw alleen maar meer reflecties. Met 400mw is ook een een lowpass filter overbodig.
Een LC filter is wel aan te raden. (is eenvoudig zelf te maken Google "sander style lc filter")
+1
Een 400mw is beter idd, alhoewel ze altijd op zijn bij estore. Dat was voor mij ook namelijk de reden om voor 800mw te gaan een tijd geleden.
Een modificatie van te Vrx is ook een nog een optie (een andere SAW filter) dit zou de gevoeligheid van je ontvanger met 3dBi moeten vergroten. Komt neer op verdubbelen van je Vtx. (bron: rcexplorer.se / heeft ook een vet "Overkill Groundstation";-)
Moet je ook afvragen hoe ver je wilt gaan vliegen met je multicopter...
Yep....voor degene die het niet weten 3db is verdubbeling van vermogen. Die saw filter is altijd wel zinnig, vooral als je eem keer naar UHF wil overstappen..
@corne
Low pass filter kun je bij dronevision bestellen.