FPV, multicopter videos enz

Leuk....
Heb nog mail gekregen van de eigenaar. Hij stuurt de producten naar mijn rekening adres. Ben blij dat dat in elk geval uit de wereld is.
Dat mensen zien wat ik koop en op welk adres vind ik zelf niet zo zorgwekkend.

Woon jij in saldares anton?
Wel slechte beveiliging van de site dan inderdaad.

Je kan ook boscam ipv immersion pakken....ook goede kwaliteit.

Jep, op de lijsterbes om precies te zijn. Heb inmiddels de immersion besteld dus we gaan er van uit dat we die op tijd hier hebben. Eind maart een keer naar het schwarzwald en zou leuk zijn als de fpv dan actief is.

Krijg net een mailtje. Spul wordt vandaag keurig met dhl verstuurd naar mijn huisadres. Wellicht laat de beveiliging wat te wensen over maar de communicatie met die gast is prima.

Mij bevallen de nanotechs prima tot nu toe en die zijn allemaal beschikbaar bij hk nl. Onlangs de slechte verhalen heb ik geen een foute gehad. Je zou ook gens ace kunnen bestellen uit duitsland. Voor mij wad bestellen van lipos uit china geen success. Duurde veel te lang.

Ik vind dat die dingen niet lang vermogen houden, ze kunnen alleen megapieken aan, en dat heb ik niet nodig...

ik vlieg ook veel vliegtuigen(althans voor ik aangestoken werd door het multicopter/FPV virus) en dan merk je echt dat na 1 minuut je vermogen al begint te verminderen als je bijv met een EDF vliegt. Met de gewone turnigy of zippy houd ie zowat hetzelfde vermogen tot de accu leeg is......

Ik heb tot nu toe alleen voor indoor Gens-Ace gebruikt, een 2cel 350mAh, maar dat is niet normaal hoeveel power daaruit komt. Mijn kist ging echt duidelijk harder, dan met andere accu's met vergelijkbare of zelfs grotere capaciteit.
Maar zo ver ik kan beoordelen zijn dat echt superaccu's. Over de levensduur kan ik echter nog niets zeggen....

Ben het met Corne eens die Nanotechs zijn bagger.
In het begin zakt de spanning behoorlijk in zodat mijn pieper af gaat (3,3V per cel).
Als ik dan wat gas terug neem dan gaat het weer lang goed.
Heeft in mijn geval niets met de C waarde te maken.
Ik heb en ga in het vervolg voor zippy en de compact serie daarmee zakt de spanning niet in bij dezelfde vliegstijl.

Ik praat over de Nano's 3300 1300 en 500 allemaal hetzelfde verhaal inzakken van de spannng bij het begin.

Laatst bewerkt:
Zou best kunnen wat je zegt, maar moet zeggen dat ik geen inzakkingen in voltage heb gemerkt, dus vraag me af of ik die dingen genoeg onder stress zet met mijn multis, om dit te merken. Ik heb ook robbe lipos en die presteren vind ik wat slechter dan die nanotech. Veel meer heb ik niet uitgeprobeerd, behalve ook normale turnigy en ik weet dat gens ace heel goed zijn van anderen. De prijs is perfect.....en ja levering de volgende dag al helemaal

O ja en de nvision en red power heb ik ook geprobeerd en die waren beide bagger. Wel goede vliegtijden maar te lage spanning.

Tja, vorige keer naar gezocht en niet gevonden. Nu dus wel wat ik wil maar de andere zijn al onderweg. Ik hoop dat die niet al te lang meer duren. In het vervolg wordt het dus die bestellen die in NL liggen. Dank voor de toelichting.

Ik heb hetzelfde met de nanotech's.. Laden netjes tot 16.8v, alleen met opstijgen en hoveren al zakt de Spanning met 0,8v. Als mn buzzer gaat heb ik 13,6v in beeld, en na het landen gaat de spanning weer omhoog, wat er voor zorgt dat ik mn accu's maar half leeg vlieg..

Dat is normaal dat het 0.8V inzakt met hoveren van 16.8, want er komt load op en interne weerstand speelt dan op. Welke andere lipos heb je dan waar je dit niet hebt? Op mijn 2650mah 4S lipos haal ik er zeker 2500mah uit en dan zakt de spanning heel hard in

Ik heb alleen maar 4s nanotech's, dus ik kan ze niet vergelijken met andere accu's. Ik dacht dat het ook geen slechte accu's waren. Maar na het laden is er maar z'n 2000mah van de 4000mah in gegaan.. Kan een minuutje of zes halen met rustig vliegen, maar een keer flink gas erop na een minuut of twee vliegen en het alarmpje gaat zeker af.. Accu's zijn altijd netjes onderhouden en altijd op tijd geladen.. Maar het kan ook zijn dat de x80 motoren gewoon te veel willen hebben, en te zwaar zijn.. Wil er graag wat lichtere motoren op hebben zoals de sunnyskies, die wegen geloof ik maar de helft. Maar dat is voor later.

Back