FPV, multicopter videos enz

Naza vliegt stabiel op TBS en was het ook op mijn HT-FPV van de zomer niks mis mee. Je kan nu ook een f450 bouwen met CC3D erop? Dat ga ik ook doen nu, aangezien ik nu 2 naze32 bordjes heb op mijn FPV quads.

@roni
Ja dit schiet niet op allemaal uit VS. Binnenkort echt ons eigen frames snijden :D. Probeer philipe om te praten dat ie iets moois voor ons maakt ;)

Re: FPV en multicopters

Heb de cc3d ingeruild op de ysx4, dus die heb ik niet meer:) mocht ik tot nog een keer ragquadje willen maken koop ik wel een nazeggen oud. Nu eerst deze proberen:D

net 6 setjes nieuwe lagers besteld voor de NTM motoren....
blijken er toch een paar een opdonder gehad te hebben, en bij twijfel vervang ik ze liever......dus er zijn nieuwe motoren onderweg, en dan kan ik op mijn gemak de lagers vervangen die slecht zijn in de andere motoren.....

Verder is de TBS al weer gedeeltelijk opgebouwd, alleen moet nu ff wachten op de motoren.....

@vinny
heb net wat leeswerk over ysx4 gedaan....kende het namelijk niet. Die fc's komen ook als paddestoelen uit de grond :D.

@corne
dacht dat je sunnyhemel nou had?

Re: FPV en multicopters

Klopt. Het grote broertje de ysx6 is al tijd op de markt. En nu hebben ze dus een soort naza uitgebracht, de ysx6 was meer wookong niveau. Ben heel benieuwd, naast de standaard vliegen en GPS, zitten er ook diverse andere leuke features op:D

Ok , dan kan ik mss men frame verwachten deze week :)

Heb vandaag al de onderdelen binnen gehad van de Qav , die tiger 980kv's zijn even klein als de Ntm's, ik had ze iets groter verwacht!
De Qav zit nog steeds bij de douane..

Nee dat is reserve maar die was samen met roni zijn iconic-x besteld. We zijn nu al 2 maanden op die bestelling aan het wachten geloof ik.

@roni
Ja die 980kv tigers zijn niet zo heel powerfull maar wel goed. Die mt2216 900kv kan meer watt hebben.

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

net even testvluchtje gedaan met de tbs met naza buiten. eerste test vloog goed, alleen gps was niet zo succesvol. de gps zat bijna naast de ezosd current sensor. wilde is testen of dat ging. niet dus:D

dus de gps naar het midden verplaatst, en hoppa, retestrak gps:) duurt iets langer als toen hij op me ff550 zat voordat ie gps lock heeft, maar net zo strak in de wind. even op hand gevlogen, ook manual, en dit voelt weer heerlijk vertrouwd. hoop dat ik nu met de naza ook eens in manual fpv durf te gaan vliegen:) geslaagde ombouw in ieder geval, nu nog wachten op de ysx4 voor de f550:)

Gorelroni,

Jij vliegt toch ook die FLIP FPV Frame,maar daar heb ik je nooit veel over horen vertellen bevalt die niet ?
Ik wil die eigenlijk ook kopen maar ben wel eerst geintereseerd naar jouw mening.

Leko , momenteel is het men beste frame ooit!!
Vliegt retestrak , super licht , snel en sterk.
Het is echt een topper!

Filmpje met de flip :

Laatst bewerkt door een moderator:
Gorelroni,

Jij vliegt toch ook die FLIP FPV Frame,maar daar heb ik je nooit veel over horen vertellen bevalt die niet ?
Ik wil die eigenlijk ook kopen maar ben wel eerst geintereseerd naar jouw mening.

Mijn Flip frame is onderweg.....dus als je geen haast hebt, kan ik je binnenkort ook wat meer feedback geven.....

Ik zit me te verdiepen om zelf ook nog een FPV-kist te bouwen. Iemand ervaringen met de Axi 2814/22 (op een F550 frame) en met welke ESC's ?

Back