FPV, multicopter videos enz

Ik zat ook met hetzelfde probleem laatst. Wou ook mijn los vlucht vastleggen, maar kon niet fatsoenlijk filmen. Had zo'n chest mount geprobeerd, maar daar film je in een richting en niet boven en onder.

Gaaf zo'n acro tri.

Ziet er goed uit !.......

ben benieuwd, kan morgen nog wat onderdelen ophalen voor mijn tri...

ze komen van HK NL.....vandaag aan de deur gestaan....maar jah werken he.....

dus morgen ff afhalen in zevenbergen.

Neeee Verassing !!!!;)

ok er komen NTM motoren op, aangezien ik die heb liggen.....ga vliegen op 3 cell 2200

props weet ik nog niet.....waarschijnlijk zet ik er een CC3D op, aangezien ik geen zin heb om een KK2 bordje af te moeten stellen met die potmeters:confused:

vergeet ik bijna de SS regelaars van HK........en een paar ledstrips denk ik......enne 1 of andere metal gear servo die ik besteld heb.....

Misschien is het toch wel een goed idee een helm te dragen bij een grote meeting...maar dan om multi's te koppen:D

Ach als ik de openpilot later op de hexa zet, kan ik altijd een ander bordje erop gooien......naze32 multiwii of whatever

Roni,

Welk multiwii bordje gebruik jij en waar kan ik dat het beste kopen?
Is dat bordje moeilijk in te stellen? ik vlieg nu nasa dji

Ik gebruik op al men multi's dit bordje , nanowii te koop bij flyduino.
Als je min of meer met arduino kan werken is het kinderspel :)
NanoWii-ATmega32u4-Based-MultiWii-FC.jpg

Dank je voor het aanbod.
Heb de PDF file bekeken is al iets duidelijker,worden de verbindingen allemaal gesoldeerd of gaat het ook met stekkers

Je moet de pinheaders voor esc's en besturing nog wel solderen.

P.s,

De Flip MWC 1.5 van whitespy is hetzelfde (ook het instellen) en kost incl. verzenden minder dan €20,-;-)
je kan daar ook tegen geringe meerprijs je pinheaders laten solderen.

@Roni; Backyard acro! That's the spirit;-)

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd wanneer we orders kunnen plaatsen. Dat frame ziet er echt vet uit. Is dat trouwens carbon plaat of G10 met sticker?

Back