FPV, multicopter videos enz

heren even een vraagje. ik ben opzoek naar een leuk quadje, om LOS mijn sturen op peil te houden en ook wat meer loopings te gaan vliegen etc(doe dit nu enkel met mijn ladybird.)

ik ben dus aan het kijken naar een leuk setupje. heb een aantal 3s 2200 mah lipo's liggen, en ontvanger heb ik ook.

nu zat ik zelf te denken om bij rc timer zo'n f450 setje met motoren etc te bestellen, en dat dan met een kk2 bordje te gaan vliegen. totale kosten zijn dan zo'n 100 euro, en dat vind ik ook wel een mooi budget.

heb alleen geen idee of deze setjes een beetje de power hebben voor mijn wensen en welk setje ik dan moet nemen. of zijn er betere alternatieven voor dat budget?

alvast bedankt!

Heb ook een f450 laatste maanden voor los gebruikt, maar ben nu overgestapt naar een warthox frampje. Dat bouwt, repareert en hopelijk vliegt makkelijker. Moet er nog mee vliegen alleen ;)

@Vinnie;
Dan moet je idd eens een Warthox frame proberen.
Wil je het echt goedkoop houden dan kan je de armen eenvoudig zelf maken.

10x1 alu bij Hornbach €3,15 per meter (dan kan je er 4 of 5 uit halen) ongeveer 18gr. voor een 20cm arm t.o.v. 50gr. dji plastic flexibel armpje;-)
€14,- Warthox centerplates + 12 M3 boutjes met borgmoeren.

ok, frame kan wel een warthox framepje zijn opzich, hoewel ik dji frame wel iets mooier vind;) maar wat voor setup dan erop?

Ik heb er meerdere in gebruik, maar mijn favoriete acro setup is:

1100kv+ 12A esc (Hobbyking Bleuseries/ Mystery) SimonK geflashed.

Wat zijn de boorgat afstanden van je KK board?
NanoWii en b.v. Naze32 heeft standaard 30mm, maar 45mm kan ook zonder problemen.

ok, frame kan wel een warthox framepje zijn opzich, hoewel ik dji frame wel iets mooier vind;) maar wat voor setup dan erop?

8inch en 3s 2200mah gaat bijna op iedere setup op die frame. Zelfs op de dji frame. Hou het zo licht mogelijk. Wat hoger kv motoren....als je nog steeds die ntm motoren hebt kun je die gebruiken en zelfs op 4S als het zo licht is. Heb ze ook....alleen heb maar een 2200mah 3s lipo helaas.

8inch en 3s 2200mah gaat bijna op iedere setup op die frame. Zelfs op de dji frame. Hou het zo licht mogelijk. Wat hoger kv motoren....als je nog steeds die ntm motoren hebt kun je die gebruiken en zelfs op 4S als het zo licht is. Heb ze ook....alleen heb maar een 2200mah 3s lipo helaas.

helaas ntm's heb ik niet meer in ieder geval niet genoeg, heb er nog 1, en de rctimer regelaars die ik had werkte daarmee ook niet goed op 4s...

heeft een van jullie niet nog een leuk quadje staan waar die vanaf wil?;) ga ondertussen ook nog ff verder zoeken. heb zelf ook niet zon goeie ervaringen met goodluck buy, maar ga is kijken of ik soortgelijke motoren kan vinden.

Mooi gevlogen Max , verschil gemerkt tussen de laatste en voorlaatste multiwii software?

Thanks!
Nee, niet direct. Ben ook (te) veel aan 't wijzigen de laatste tijd.
Frame afmetingen, cg, plaats fc, props enz...maar zo laat ik 'm voorlopig.
Nu zo veel mogelijk vliegen, het is niet voor niets lente......;-(

Even off- topic:
Iemand een UNO 5800 receiver van Immersion in zijn bezit waar ie vanaf wil.
Dan wil ik 'm wel. :p
Wanneer je een adresje hebt waar ie te koop is dan hou ik me ook aanbevolen.
Voorlopig is ie overal uitverkocht.

Dank je voor de link Goser.
Was er al geweest.
Als een kind zo blij met de groene knop.
Wanneer je 'm in het mandje plaatst blijkt dat ie NIET op voorraad is.:evil:

Ben je vloog toch op 1.3ghz tegenwoordig?

Yep.
Ik heb echter de quad (450 clone) waar ik mee los vloog een beetje aangepast voor vliegen in de open ruimte.
Voornamelijk om manueel vliegen icm fpv te oefenen.
Daar ik nog een fatshark 600 mw zender had liggen heb ik besloten dit op 5.8 te doen.
Ik wil echter ook de mogelijkheid hebben om via mijn screen te oefenen.
Daarvoor moet ik dan wel een ontvanger hebben.
1 en ander kan dan via het groundstation zodat de skew planar ook wat hoger staat,

Back