FPV, multicopter videos enz

Vandaag eindelijk een paar lipo leeg gezogen :)
Had het nodig, wat gekke vluchten gedaan...en crashes...
De tricopter is onbreekbaar op de props na :)

Ik had vandaag ook eindelijk mijn qx-9 kunnen tunen. Het was veel te koud ondanks de zon, dus ben halverwege mijn 3de lipo weggegaan. Ben nog niet tevreden, maar heb ongelofelijk snelle yaw op diglt ding. Nog nooit zoiets gehad. Het is enkel vibraties weg filteren. Dat is wat moeilijker met gemfans en gopro housing.

Voor het eerst een quad gebouwd. In dit geval de TBS Disco. Helaas een regelrechte fiasco :(

Bij de maiden vandaag bleef hij op zich OK hangen op atti (op GPS drifte hij enorm naar rechts en vrij hard), maar veel schommelingen in hoogte. Maar het gaat pas mis als ik de Pitch gebruik. Ik stuur dan de quad naar voren en dan gaat hij opeens heel raar doen en wordt hij stuurloos. Vandaag dus twee keer gecrashed en weet bij god niet wat het is. Naza is afgeplakt, COG is goed ingesteld, IMU en kompas gekalibreerd.

Kan dit door slecht soldeerwerk zijn? Is het niet zo dat het of wel of niet werkt?

Tis wel altijd zoeken wat het is , kijk effe alles na...

Boris , heb vandaag met de Flip zitten Fpv'en ,dat ding is echt wel super.
Ben een filmpje aan het uploaden met de Tricopter , straks ook effe een filmpje erop gooien van de Fpv vlucht...

Wat acro oefeningen met de Tri, is helaas net zo duidelijk te zien , wel een paar crashes tussen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik moet ook iets voor de gopro op mijn hoofd hebben. Is wel lachen om zo een keer te filmen. Gave acro tri :D. Was die nou gebroken of ingevouwen alleen?

Hier yaw testen bij het tunen vandaag :D. Morgen even een serieus vluchtje ermee maken.

Ga nu naar bed. Morgen even een serieus vluchtje ermee maken. Denk dat ie nu perfect vliegt. Heb op de gopro ook van alles gedaan om geluid nu ook beter te krijgen uit zo'n case. Nu vibreert het aan alle kanten.

Ik had een van de armen op mijn Flamewheel clone gebroken. En dan blijkt dat een heel nieuw frame eigenlijk interessanter is dan het aanschaffen van een extra armpje.

Vandaag kwam de postbode dan ook aan met mijn TBS clone, kosten € 15,- inclusief verzenden :confused:. 18 maart besteld, dus ook nog binnen 10 dagen thuis ook.

full

full

Pff, met die wind van de laatste weken heb ik mijn Flitetest H-Quad nog niet eens kunnen tunen. ;)

ze de f450 stunt quad is inmiddels binnen met onderdelen, wel iets meer gebruikt dan ik dacht. nu nog wachten op naze 32... misschien dat ik morgen op de zaak even kijk of ik nog een flightcontrol heb liggen, wil wel is ff kijken hoe die vliegt;)

Back