FPV, multicopter videos enz

Ook ik ben in gevecht met het Jello-effect. Heb 2 808 cameraatje om e.e.a. uit te testen. Tot nu toe geen jello als ik een cameraat vast tape aan de batterij, alleen dan propellors in beeld.

Montage van een cameraatje op een andere plek op verschillende wijze geeft nog steeds niet het beeld wat je zou willen.

Uiteindelijk zal ik een gopro of iets dergelijks monteren, maar nu een vraag:

Ik leef met het iedee om tussen elke geboute verbinding een dun laagje siliconenkit te doen. Op de volgende wijze: Heel dun kit aanbrengen op de plaats waar boutjes komen, laten drogen en 24 uur later vastbouten. Dus kit tussen motor en arm, arm en plaat. En tussen montage beugel camera en camera.

Wat vindt u daarvan? Al eens eerder geprobeerd?

Avondvluchtje Antwerpen

Avondvluchtje Antwerpen met lichtjes van de schelde...
Antwerpen Leeft vs Spastic remake by DirkC (mezelf dus!)

Laatst bewerkt door een moderator:
zo de knoop is doorgehakt, en heb deze quad gekocht voor LOS knallen:)
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

heb hem zonder de qaui flightcontrol gekocht. moet nu dus zsm nog een control bordje hebben. heeft een van jullie toevallig nog zo'n naze32 bordje liggen welke ik over kan nemen? of misschien een multiwii bordje waar toevallig al software op staat? kk2 bordje mag eventueel ook, moet nu gewoon zsm een controller ervoor hebben:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan ze toch bestellen , een naze heb je binnen 5 dagen binnen , een nanowii binnen 4 dagen.

Als je de nano neemt wil ik je wel helpen met alles in te stellen.
Als je een naze neemt moet je het aan Boris vragen...

Ik neem aan dat je er veel minder dan 175 euro voor betaald had vinny?

Ik heb geen fc's meer over. Als ik een fc over heb wordt er altijd een quad erbij gebouwd :D.

Heb 2 naze32 acro bordjes en beide geinstalleerd helaas. Deze is binnen 5dagen binnen inderdaad.

jazeker, heb er wel minderda 175 voor betaald;) maar zijn ook wel leuke motoren voor acro denk ik op 3s:) hmm jammer dat niemand er meer een heeft. wel mooie filosophy om een nieuwe quad te bouwen als je een fc over hebt;)

als die naze er echt binnen 5 dagen is is dat wel optie, wil wel snel vliegen natuurlijk:)

ik moet dan de acro naze hebben toch? moet ik verder nog iets ervoor bestellen?

Ik las dat Graupner failliet zou zijn, iemand daar iets van gehoord? Dat is spijtig want hun schroeven zijn mee van de beste die betaalbaar zijn.

net maar meteen de knoop doorgehakt, en een acro naze besteld. hopen dat hij er snel is!!

5dagen..... tot nu bij iemand te laat geweest. Je zult het niet geloven....het komt uit Japan, maar toch altijd binnen 5 dagen binnen. Je krijgt er geen spijt van.....geen geouwehoer en getune. retestrak!

5dagen..... tot nu bij iemand te laat geweest. Je zult het niet geloven....het komt uit Japan, maar toch altijd binnen 5 dagen binnen. Je krijgt er geen spijt van.....geen geouwehoer en getune. retestrak!

ik ben heel benieuwd, zeker dat geen geouwehoer en getune klinkt goed:)

ik ben heel benieuwd, zeker dat geen geouwehoer en getune klinkt goed:)

Hier mijn settings en in het rood vierkant rechts de enige wijzigingen tov default. RC rate is je rotatie snelheid en die is verhoogt en de andere rates zijn naar 0. Is niet eens echt tuning, maar meer persoonlijke smaak.
acro%20pid%27s.jpg

De enige wat je doet is ESC's calibreren eenmalig en rx goed aansluiten, maar daar kan ik je mee helpen als het niet lukt.

ok top, dan houd ik die standaard aan. rx aansluiten komt wel goed, esc moet ik ff kijken hoe dat werkt bij deze door het bordje. zou jij mij misschien de gui die ik nodig heb willen sturen, zodat ik zeker de goede software/gui's heb? zijn zoveel multiwii versies inmiddels;)

en je moest toch ook iets van gyro filter instellen? of staat die standaard goed?

ok top, dan houd ik die standaard aan. rx aansluiten komt wel goed, esc moet ik ff kijken hoe dat werkt bij deze door het bordje. zou jij mij misschien de gui die ik nodig heb willen sturen, zodat ik zeker de goede software/gui's heb? zijn zoveel multiwii versies inmiddels;)

en je moest toch ook iets van gyro filter instellen? of staat die standaard goed?
Ik stuur je een PM als ik vanavond thuis achter mijn laptop zit en link ik je even alles wat je nodig hebt vanaf mijn dropbox account.
Gyro filter staat bij naze standaard op 42hz, wat dus altijd overal goed werkt :D.

Aansluiten RX defaults (kan ook gewijzigd worden met naze gui/cli):
1=Elevator
2=Aileron
3=Throttle
4=Rudder
5=AUX1 (kan als flightmode switch dienen)
6=AUX2 (armen)

Back