Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb enorm veel positieve reacties gehad van mensen die er ook een wilden hebben.
Ben toen gaan zoeken naar mogelijkheden om hieraan te kunnen voldoen wat echter niet meezat. Was overigens ook nooit de bedoeling... Zoals je weet ben ik druk met testen van de "vouwquad" QX-8 en heb al genoeg ideeën voor een evt. opvolger. Hier heb ik dan ook nog steeds het meeste plezier in;-)
Heb nu een paar vluchtjes gemaakt met de 1100 motoren en denk dat het een echte "killer" setup is. Verschil tussen schreeuwen en gillen zeg maar...![]()
Vind ik wel persoonlijk. Kun je door midden doorbrekenIk heb hier nog een paar blokken 4s 5000mAh liggen, maar das weer te groot zeker?![]()
Na 2 keer moeten renderen.....hier eindelijk. Zet maar op 1080p, pak een kotszakje en geniet maar.
Filip vliegt met de zoiets op 5,8 ghz , werkt ook heel goed , icm cloverleaf op de Vtx.
Ja zeker.....je zou beelden van nieuwe plek maken zei je?We moeten met zen allen eens afspreken om in Antwerpen te vliegen , mooi weer komt eraan!