FPV, multicopter videos enz

Heb enorm veel positieve reacties gehad van mensen die er ook een wilden hebben.
Ben toen gaan zoeken naar mogelijkheden om hieraan te kunnen voldoen wat echter niet meezat. Was overigens ook nooit de bedoeling... Zoals je weet ben ik druk met testen van de "vouwquad" QX-8 en heb al genoeg ideeën voor een evt. opvolger. Hier heb ik dan ook nog steeds het meeste plezier in;-)

Heb nu een paar vluchtjes gemaakt met de 1100 motoren en denk dat het een echte "killer" setup is. Verschil tussen schreeuwen en gillen zeg maar...:-)

Komen de tekeningen van de QX-8 vouwquad ook in dat draadje? want eigenlijk wil ik wel een foldable frame, zodat ik die gemakkelijk in een FPV rugzak mee kan nemen op bijv. de motor....2 hobbies combineren he:D

Ziet er strak uit Roni. Ben echt benieuwd naar wat beelden van je DVR in actie. Vraag me af hoe die antennes het gaan doen.

Ik heb hier nog een paar blokken 4s 5000mAh liggen, maar das weer te groot zeker? ;)
Vind ik wel persoonlijk. Kun je door midden doorbreken ;).
Nee 4S 2200-2650 en je bent niet aan het opstijgen, maar lanceren :D

Heb de biquad antenne al getest deze zondag , werkt uitstekend.
Raar maar waar , het beeld met de biquad antenne is zelfs iets scherper! Bij het overschakelen zie je het verschil duidelijk.
Zal dit weekend een filmpje posten dat met de dvr is opgenomen.

Filip vliegt met de zoiets op 5,8 ghz , werkt ook heel goed , icm cloverleaf op de Vtx.

39ac7992a7e4075840db909ab5c2c2be.image.675x550.jpg

Dat is wel makkelijk voor snelle vluchten. Heb ook een 2.4ghz fatshark module....zal die ook eens gaan testen binnenkort.

Filip vliegt met de zoiets op 5,8 ghz , werkt ook heel goed , icm cloverleaf op de Vtx.

Lief he, zo klein.. Een helical is geloof ik nog goed te doen voor 5,8ghz. En die werken ook erg goed. zo'n crosshair schijn veel moeilijker te zijn.

Ik moet nu iedere keer met een ground station van +6 kilo rondsleuren :)
Heb nog een video ontvanger over , simpel rugzakje in elkaar steken voor effe tussendoor te vliegen...

Ja ik maak graag snelle vluchten net zoals gisteren.....niks gepland ik zat in de tuin ik zag de zon mooi rood worden, pak mijn tas mee en mijn quad en binnen 15 minuten vanaf het moment dat ik had besloten om te vliegen was ik in de lucht, maar meer vanwege de reistijd. Dan sta ik meestal of ik leun tegen de auto als het kan.

We moeten met zen allen eens afspreken om in Antwerpen te vliegen , mooi weer komt eraan!
Ja zeker.....je zou beelden van nieuwe plek maken zei je?

Oude plek is ook mooi.....hoe vaak dat ik daar gevlogen heb vind het nog steeds gaaf om die rondjes te maken.

Maakt mij niet uit waar. Als ik maar een lift kan krijgen ;)
t Zand begint me wel flink te vervelen ondertussen hoor..
Antwerpen hebben we inderdaad nog niet onveilig gemaakt..
AVPK had ook een mooie plek gevonden nabij Chaam.

Heb een ander plek gevonden waar er meestal niet teveel mensen rondlopen...
Geen natuurgebied maar een leuk plekkie.

Weet nog een leuk plek maar daar moet ik eerst eens een vluchtje doen , zal dan wel een opname posten..
Weet niet als we daar mogen vliegen , het is een industrieel gebied..

Back