FPV, multicopter videos enz

Had het al gelezen , bij mij is de TX zeker defekt , kan niet anders...
Moet alles terugsturen , en hij zou me zogezegd een compeet nieuw set sturen , eerst zien dan geloven.
De TX is daar zelfs out of stock , dus hopelijk stuurt hij geen gebruikt spul op.

Toen ik de Tx aankreeg zat er op de behuizing al wat krassen , volgens mij is het een defekt ding geweest en er is aan geprutst..

Terugsturen met DHL kost me wel iets van 40 euro denk ik..

Iedereen stapt over naar uhf, dus alles is overal uitverkocht! mijn sherrer was achteraf gezien gelukkig ook niet op voorraad anders had ik ook een gerepareerd of display model gehad. Slecht dat dit zomaar gebeurt..
Anyhoe, hier mijn noodlanding van vanavond..

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens die video komt de ezuhf er best goed uit! Hij zegt: als je systeem MOET werken, bijvoorbeeld omdat je in downtown new york wil vliegen, dan ezuhf.
Als dat niet het geval is, openLRS.

Wat een marginale zooi man , als ik wist dat de webshop er zo uitzag had ik daar niks gekocht!

Balen Roni, ik zou ook pissed-off zijn.

Om nu meteen "marginale zooi" te roepen bij een foto na een brand vind ik ook zo wat.
Wanneer mijn huis in de fik heeft gestaan is het ook een zooitje.
(Nu vaak ook al)
Net wat Lennie zegt, veel van de webwinkels zijn klein behuisd.

Ik heb zeer goeie ervaringen met Kopterworx.
Verzendkosten zijn hoog maar altijd binnen 2 dagen binnen.

Maar nogmaals; ik begrijp je frustratie na zoveel pech, ik wilde één en ander alleen in het juiste perspectief zetten.

Tja Ben, tis idd dikke shit maar niks aan te doen.
Als je de laatste 6 vluchten heel de tijd zit te knoeien met die failsafe's wordt je er niet vrolijk van..

Hopelijk wordt het netjes afgehandeld, vrees ervoor want hij beantwoord men mail niet meer.

Net naar DHL geweest omdat het via daar terug gestuurd moet worden.
Ik viel bijna achterover , pakje versturen naar slovenie kost 193 euro!!

Een claime ingediend via paypal , ben al geld genoeg kwijt..

Zoohhh, voor dat geld koop je een nieuwe EzUhf TX, Ben benieuwd met Pleepal, ik wil het in ieder geval nooit meer hebben, ik hoop dat jij meer geluk hebt.

Net naar DHL geweest omdat het via daar terug gestuurd moet worden.
Ik viel bijna achterover , pakje versturen naar slovenie kost 193 euro!!

Een claime ingediend via paypal , ben al geld genoeg kwijt..

Huh, wat zijn dat nu voor bedragen? Een ticket is bijna goedkoper :rolleyes:

Vluchtjes van gisteren op superlocatie Bosuil

Begin is rustig maar gaat sneller naar einde toe, yes het begint te lukken. Superavondje...

Vreemd...

Ik weet niet wat het weegt maar bij TNT heb je 20 tot 30 kilo voor 49 euro incl track en trace in Slovenie

Pakket buitenland met track & trace | PostNL

Screen_Shot_2013_06_18_at_3_47_49_PM.png

Was in een doos van 700gr , 193 euro.
In een enveloppe tot 300gr , 97 euro.

Belgie is best duur , zeker als partculier om te verzenden.

DHL is gewoon heel duur maar levert binnen 24uur.
Via de post kost het maar 48 euro maar kan 2 tot 3 weken duren voor ze het aankrijgen.
Daar heb ik geen tijd voor ;)

Toch maar gewoon de Futaba er weer op en geen kilometers ver weg vliegen.

Zou je eens een scan willen laten zien met behulp van de irc tool op de pc met al je electronica op je quad aan. Denk dat dit eerder een geval van user error.

Begin is rustig maar gaat sneller naar einde toe, yes het begint te lukken. Superavondje...

Zijn dit meerder filmpjes of vlieg jij 30 minuten aaneengesloten???
Lijkt me een erg knappe prestatie!

Na veel gezeik met paypal ben ik met de kopterworx overeen gekomen dat hij mij morgen een nieuwe tx en een nieuwe rx stuurt.
Zodra ik het aankrijg mag ik alles uitgebreid testen en de defekte spullen terug sturen via de post.

Als dat allemaal goed gaat is het erg netjes geregeld door kopterworx.
Paypal is gewoon een rotzooi , koper bescherming men ...&&

Na veel gezeik met paypal ben ik met de kopterworx overeen gekomen dat hij mij morgen een nieuwe tx en een nieuwe rx stuurt.
Zodra ik het aankrijg mag ik alles uitgebreid testen en de defekte spullen terug sturen via de post.

Dat is inderdaad een nette service van ze! Nu maar hopen dat die nieuwe set probleemloos werkt...

Top, ik hoop dat je met het nieuwe setje meer geluk hebt, en Pleepal, ze zijn erg goed, voor hun eigen centen en belangen, kopersbescherming, yeah right, zoek maar eens op Google op paypal horror, de honden lusten er geen brood meer van, als ze iets "verdacht" vinden kan je 6 maanden op je geld wachten, echt gebeurd met de verkoop van een bigscale wagen via ebay, en je doet er niets tegen buiten het daarna nooooooit meer aanraken.

Back