FPV, multicopter videos enz

Het is maar goed dat het in nationale wateren is, in internationale wateren mag je alles houden wat je vind, finders keepers... LOL

Ik kan zaterdag vanaf 13:00 tot 14:30 uur mee zoeken. Heb een duikpak en duikschoenen. Laat maar weten of jullie dan kunnen

Jammer dat hij niet gevonden is...kan aankomend weekend helaas niet helpen zoeken...

Misschien een zodiac bootje met fishfinder eronder?(heb ik ook op mijn speedboot zitten) en die toont de bodem perfect in beeld... Meer rondvaren/paddelen zou je hem moeten zien liggen.. Meteen erin als je iets ziet wat er op lijkt...

Het is maar een idee...

goed idee maar ik ga geen boot kopen hoor lol. Zelfs zo een boot huren gaat teveel kosten.

Beste is gewoon iemand die kan duiken (man of 2 mss zelfs) en de rest mee in het water zoeken..
Denk als we met een paar man een paar uur rondwandelen in de vijver dat we die wel terug kunnen vinden.

Ook niet iemand die je kent die er eentje te leen heeft/wil helpen?

Vaak hebben karpervissers zo'n setje liggen in de schuur inclusief fishfinder dus..

goed idee maar ik ga geen boot kopen hoor lol. Zelfs zo een boot huren gaat teveel kosten.

Beste is gewoon iemand die kan duiken (man of 2 mss zelfs) en de rest mee in het water zoeken..
Denk als we met een paar man een paar uur rondwandelen in de vijver dat we die wel terug kunnen vinden.

Ja misschien is dat ook wel het beste idee..Wellicht eerst de duiker even zijn gang laten gaan..i.v.m. Opstuivend zand als jullie tegelijk gaan lopen..

idd ik wacht nog even op Corne want die heeft mss iemand die wel kan en dan moeten we eventueel zaterdag afspreken of zondag ofzo. of volgende week. een gopro in de waterdichte case kan er wel eventjes tegen denk ik zo.

Dave weet je zeker dat ie in het water ligt? Heb je gas losgelaten of wat? Je hebt toch bij het afdoen van de bril wat kunnen zien toch?

Zou lullig zijn dat hij doorgevlogen is over de bomen ofzo, jij maar dag in dag uit zoeken in het water terwijl hij 5 meter achter een bosje op de kant ligt.

Nee maar serieus, hoop dat je hem nog kan vinden. Zou zonde zijn als alles naar de klote is.

We hebben geen plons gehoord , wel hebben we aan het water verbrand electronica geroken en meestal als het in het water dondert branden de regelaars door...

Hier een compilatie van de vluchtjes op t'Zand waar Dave helaas zen quad is kwijtgespeeld. Heb alvast nog een very very closup filmpje van zen quad kunnen maken. Een must see want denk dat dit zowat het dichtste is dat je kan geraken.
FPV Seconds from disaster
Compilatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe laat ongeveer gaan jullie zoeken op Zaterdag??
als ik vrij kan krijgen ben ik v/d partij !!!

heb mijn Gopro nu op 1080 60fps (was 1080 48fps ) gezet, maar valt me op dat jullie mooier beeld kwaliteit hebben ,,
doe ik iets verkeerds met uploaden naar youtube ??!!
hoe kan ik het beste me GoPro instellen voor Youtube :Fade-color

Echt balen Dave.. Als ik tijd had dit weekend kwam ik zeker mee zoeken.. Misschien zondag.

@DannyMetal: Dit zijn mijn settings. Ik render in Vegas met xvid decoder.

rendersettings_zps07586627.png

rendersettings2_zps540236c0.png
rendersettings3_zps10f08f46.png
rendersettings4_zpsffb77dfa.png
rendersettings5_zps7dd2bd5d.png

@lennie054:
gebruik zelf Imovi op een Mac :pc:
maar weet niet de juiste instellingen voor youtube
ook niet van me goPro als ik andere filmpjes zo zie
wordt zo korrelig, ik zie nog betere kwaliteit door me FAT SHARK bril :cool:

sorry (hahaha) maar snap niet zo wat je laat zien :oops: