FPV, multicopter videos enz

damn wat een snelheid , leuk vlieg stekkie
bij ons staan de bomen te dicht op elkaar krijg je geen phantom tussen hahaha

BlackOut kopen ??!!

hahaha goed man
de volgende keer een wedstrijdje door het UWV gebouw??
kunnen we via de lift:rolleyes:

ja graag .. hoelaat ben je morgenvroeg daar/aanwezig hahaha :morning:
laat maar wat weten ,, ik ben v/d partij !!

Danny dat waren mooie rondes man!

Thanks amigo :thumbsup:

nee is een Naza F450 :yes:

Hey Danny
wat jij kan tussen die bomen kan ik ook!!! alleen dan tussen de stroom kabels ;)

Nick

Sorry dat ik het zeg maar zo dichtbij en tussen door die hoogspanningskabels vliegen is gewoon echt dom.
Door dit soort acties komen er straks strengere regels.

Ik zou zo'n crash met die kabel niet op Internet zetten.

Veders mooi gevlogen hoor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een van mijn tuning vluchten van Blackout mini H quad

Meneer Garbungel,

Het valt mij op dat in jou filmpjes het geluid van de motors zo lekker klinkt dus mijn vraag is hoe doe je dat met het wegfilteren van wind?
Is dat een gedempte mic in iets?

Laatst bewerkt door een moderator:
Meneer Garbungel,

Het valt mij op dat in jou filmpjes het geluid van de motors zo lekker klinkt dus mijn vraag is hoe doe je dat met het wegfilteren van wind?
Is dat een gedempte mic in iets?
Nee is gewoon standaard mobius mic bij deze. Niets bijzonders. Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar de mic is bij deze camera, want zo kort heb ik deze.

waarschijnlijk maken zijn motoren gewoon een takke herrie haha:)
Dat wil je niet weten. Dit kleine ding, maakt tot 20000 toeren met die kleine props. Als ik hiermee door mijn huiskamer vlieg worden de buren wakker :D

Boris kan beter halve dagen gaan werken en gaan trainen om jou bij te houden.:p
:D.....ik word oud.

lijkt wel of de multicopter dan vloeiender reageert op je stick-input / geen Robot-achtige-moves meer :robot:

dat heb ik ook ondervonden , alleen drift hij een klein beetje maar das niet erg leer je alleen beter van vliegen ;)

ben wel blij dat Boris me erop attendeerde dat ik beter zonder GPS-mode kon vliegen tijdens FPV
sindsdien gaat het stukken beter met FPV vliegen !!!
lijkt wel of de multicopter dan vloeiender reageert op je stick-input / geen Robot-achtige-moves meer :robot:

Wacht maar tot je die naza wegdoet en een echte FC gaat gebruiken..;) Gaat er een nieuwe wereld voor je open..

[FONT=&quot]Fatshark Predator Video Goggles V2 Full Set Inc Camera is eindelijk binnen :D

Transmitter is overigens wel 25 mW..:(..wat is hiervan ongeveer het bereik???

Spironet antennes die ik apart had besteld waren eigenlijk niet nodig, zaten er reeds bij :p nu heb ik wel twee reserve....
[/FONT]

Ik heb mijn fpv setje al gemonteerd dus zin in morgen om eerste keer te vliegen op korte stukjes nog wel :) tis alleen wel wennen met die bril :p

verzonden vanaf mijn nokia 3310

Back