Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
damn wat een snelheid , leuk vlieg stekkie
bij ons staan de bomen te dicht op elkaar krijg je geen phantom tussen hahaha
hahaha goed man
de volgende keer een wedstrijdje door het UWV gebouw??
kunnen we via de lift![]()
Danny dat waren mooie rondes man!
nee is een Naza F450tering....
Hey Danny
wat jij kan tussen die bomen kan ik ook!!! alleen dan tussen de stroom kabels
Nick
Een van mijn tuning vluchten van Blackout mini H quad
vandaag iets verder het bos in gevlogen
nieuwe plekjes - nieuwe takjes
![]()
Nee is gewoon standaard mobius mic bij deze. Niets bijzonders. Ik weet eerlijk gezegd niet eens waar de mic is bij deze camera, want zo kort heb ik deze.Meneer Garbungel,
Het valt mij op dat in jou filmpjes het geluid van de motors zo lekker klinkt dus mijn vraag is hoe doe je dat met het wegfilteren van wind?
Is dat een gedempte mic in iets?
Dat wil je niet weten. Dit kleine ding, maakt tot 20000 toeren met die kleine props. Als ik hiermee door mijn huiskamer vlieg worden de buren wakkerwaarschijnlijk maken zijn motoren gewoon een takke herrie haha![]()
Boris kan beter halve dagen gaan werken en gaan trainen om jou bij te houden.![]()
Dat wil je niet weten. Dit kleine ding, maakt tot 20000 toeren met die kleine props. Als ik hiermee door mijn huiskamer vlieg worden de buren wakker![]()
Boris kan beter halve dagen gaan werken en gaan trainen om jou bij te houden.![]()
.....ik word oud.
lijkt wel of de multicopter dan vloeiender reageert op je stick-input / geen Robot-achtige-moves meer :robot:
Hoppa!! En ik vertrek zo na s' ' hertogenbosch toe voor mijn fpv bril complete set!
verzonden vanaf mijn nokia 3310
ben wel blij dat Boris me erop attendeerde dat ik beter zonder GPS-mode kon vliegen tijdens FPV
sindsdien gaat het stukken beter met FPV vliegen !!!
lijkt wel of de multicopter dan vloeiender reageert op je stick-input / geen Robot-achtige-moves meer :robot:
Fat shark teleporter v3![]()
Wacht maar tot je die naza wegdoet en een echte FC gaat gebruiken..Gaat er een nieuwe wereld voor je open..