FPV, multicopter videos enz

@garbungel: klopt helemaal, na 6min kan je beter ff stoppen ermee
want anders moet je Paracetamols meenemen hahaha
en RESPECT voor je vluchten man!!! :worship:

@Devil31: ja een TomTom ben jij toch voor mij .. als ik me helemaal vast vlieg ergens
en niet meer weet waar ik zelf vlieg en sta hahaha

Jouw vluchten worden wereldberoemd danny. Krijg vragen vanuit de andere kant van de wereld wie nou die danny is ;)

Heb een servo aangesloten op die gimbal aansluiting :p werkt bijna goed alleen de camera draait niet 100% mee nog als ik de blade kantel :D

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Het promotiefilmpje voor de schouwburg wat een vriend van me moest maken voor CKV, het is niet echt een multicopter filmpje, er zijn een paar shots genomen met mijn tricopter maar ik wilde het resultaat toch wel even delen omdat ik het wel heel erg goed gelukt vind

Sorry voor de sluikreclame mods :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Vet man. Ook met de truck van indian pete erbij.

Later kunnen we zeggen dat we met Danny gecommuniceerd hebben.
Hopelijk ziet ie ons dan nog staan. :D
Dan the man!

als jullie met mij op de foto willen is dit jullie kans .. ben nu nog knap :mrgreen: :lol::lol:

Het promotiefilmpje voor de schouwburg wat een vriend van me moest maken voor CKV, het is niet echt een multicopter filmpje, er zijn een paar shots genomen met mijn tricopter maar ik wilde het resultaat toch wel even delen omdat ik het wel heel erg goed gelukt vindt

goed gelukt hoor .. je bent een jeugdige PROF

Mijn eerste x met de voetjes van de vloer haha lang moeten wachten op de onderdelen.. mobius er nog niet op gehad maar gefilmd met telefoon.. ohja en ook een foto voor het crash topic ging beetje fout na het flimen dus geen filmpje daarvan..
[media=youtube]QuvzdeTU23A[/media]

Normaal zijn ze behoorlijk stabiel , en de jouwe reageerd behoorlijk fel op de stick :D of geef je zelf zoveel throttle? ;)

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Noot aan mezelf. Osd met gps aanschaffen. Al die weilanden lijken op elkaar :)

abe2ymum.jpg

Wist echt niet meer waar ik was en lipo begon leeg te raken. Uiteindelijk zag ik een bekend punt achter de weilanden. Toen heb ik hem daar maar geland. Moest wel over 4 sloten heen waarvan 2 erg breed. Blijkt echt afgesloten terrein te zijn.

Flip is droog ik niet ;)

Noot aan mezelf. Osd met gps aanschaffen. Al die weilanden lijken op elkaar :)

abe2ymum.jpg
Haha....DVR is een betere investering. OSD met GPS vind ik totaal onnodig op quads. Je krijgt een hele hoop bedrading en je moet lang wachten voordat je mag opstijgen. Op een gegeven moment leer je wel goed orienteren.

Back