FPV, multicopter videos enz

oei ik heb hier ook wat in bestelling staan al tal weken (graupner E props)
8 stuks :(

ook al eerder hier besteld , wel goederen gekregen wel lang wachten...:cry:

Echt he wat een klote zaak, ik krijg totaal geen fatsoenlijk antwoord ik moet zaterdag maar terug bellen! , dus zeg ik van dat ik mijn geld terug wil , is dat onmogelijk !! Dus zaterdag ochtend even bellen weer en vragen , echt de laatste keer daar , anders ff geld persoonlijk halen ! Heb het ff zo gehad met hun bah!! , en ze wisten ook ineens van niks van de afspraken die gemaakt waren , omdat het hun fout was! Word dus al 4de week dat ik niet ken vliegen op fpv :s en los vliegen is niks :(

Nou dan bestel ik zeer zeker niet bij hun, dat ze nog bestaan snap ik dan niet...

@big lama: Gelukkig heb je wel je goederen gekregen, lang wachten zou je eigenlijk niet moeten verwachten van een winkel dat gewoon in NL ligt.. Nu weet je dus wat je de volgende keer moet doen, niet daar bestellen denk ik :)..

@ Richard86: Ik wil je succes wensen en hopen dat jij je recht krijgt wat je hoort te krijgen of anders geld terug. Dit soort zaken moet stoppen en ik wens dat niemand toe..

6x geprobeerd daar:

- 3x op belofte voor niks daaraantoe gereden, want ze hadden het toch niet.
- 1x weggestuurd met de melding dat ik morgen maar terug moest komen want er was een probleem met iets....(45 minuten rijden).
- 2x slecht behandeld zonder interesse en als het iets kleins was moest ik zelf maar in de winkel gaan zoeken. Slechte toon aanslaan..

Neuh.. Ik heb het wel gezien daar bij die ene winkel. Ik ben erg erg erg vergevingsgezind.. maar ik was echt "shocked" over de manier waarop het er daar aantoe gaat. Nog nooit meegemaakt ergens.

20 minuten geleden gebelt.. ze weten nu al niks meer hahaha , wou even bevestiging horen omdat ik onderweg ben.. sta nu ff stil weer :s

Hey

Ik heb een schermpje gekregen voor mn grondstation, alleen is de stekker daarvan beschadigd:

3n38.jpg

sgm4.jpg

Er lopen een blauwe, rode, paarse, gele, groene en witte kabel naar de stekker.
Weet iemand zo welke kabel wat doet en/of heeft iemand een link naar uitleg?

Dank voor de waarschuwing
Die telt voor 2

Eikels daar zo te lezen, klanten? Was da?

Mark: laat eens de stekker aan de binnenkant zien...

blauwe, rode, paarse, gele, groene
dan zou ik zeggen: Rood = power, blauw=ground, geel=video, paars&groen audio links rechts.

maar zou hem niet zomaar aansluiten zou hem ff openschroeven en kijken of de aansluitingen op de printplaat staan

@big lama: Gelukkig heb je wel je goederen gekregen, lang wachten zou je eigenlijk niet moeten verwachten van een winkel dat gewoon in NL ligt.. Nu weet je dus wat je de volgende keer moet doen, niet daar bestellen denk ik :)..

ik wacht nog op 2 setjes graupner props ,kleine 60 euries incl vezenden :mad:

ik wacht nog op 2 setjes graupner props ,kleine 60 euries incl vezenden :mad:

Hoelang is dat geleden dat je de setjes props besteld had?? Waren ze toen gewoon op voorraad of backorder? Na ja volgens mij boeit dat geen reet bij die winkel, voorraad of niet...je moet toch wachten met de kans dat je het dus niet krijgt???!!!

Of je moet vragen aan Richard86 of hij er meteen 2 weg kaapt voor jou. Dan weet je dat ze die daar gewoon hebben.

Back