FPV, multicopter videos enz

geef ik je gelijk,vind ik nu ook,vliegt wel lekker met die props,eigenlijk altijd mee gevlogen,wordt me nu te goort als je vaker met die metall mee het bos in gaat,ma vind het geweldig in het bos tussen die bomen door,veel leuker als op de weide/weilanden

Hmm, kan niet wachten op de eerste pogingen dan: wie weet raak ik ook verslaafd :D
Maar die weilanden lokken me nog teveel: oefenen oefenen oefenen

verslaafd,ben je zo,heb ook eerst 2/3 keer op een open stuk gevlogen,toen een paar boompjes,toen zag ik pas hoe erg ik door drifte in een bocht,viel me op een open wei niet zo op,ivm weinig merk punten

y3yda2uq.jpg

:cool: eindelijk!!

Ja bij die beruchte winkel :) , ze deden nog ff grappig op t eind ze wouden dat ik de volle prijs betaalde haha was wel leuk , ze hadden alleen verkeerde camera liggen :( maar die krijg ik wel aankomende week , dus moet even een camera regelen voor dit weekend zodat ik wel ken vliegen , of een simpele kopen voor fftjes :) maar beeld is echt beter en groter voor mijn gevoel haha :D

Nou.....ik ben toch gewaarschuwd door jou Richard86!!! Voor mij nooit te nimmer daar een bestelling doen of überhaupt iets te kopen, dat is mijn mening..

Gelukkig dat jij je spul binnen hebt waar je recht op hebt, en dan nog niet eens compleet met de camera wat je schreef, maar ja dat is om het even..

Nu hopen dat big lama zijn spullen krijgt. Om dan bijna 4 weken te wachten voor 2 setjes props...dan kan ik ze net zo goed van ebay halen of zo als voorbeeld, kan ik ook zo lang wachten maar dan ben ik ervoor op bereid.

zo ben al weer vroeg het bos ingeweest :D alleen vergeten ruimte te maken op me sd :bad-words: en kwam er achter toen ik weer lande dat ik wat geraakt had :D 1 prop die de helft miste niet door gehad want vloog gewoon door :D hier resultaat:D schade viel mee vandaag maar 1 prop :-p
wel mooie plek om te vliegen alleen jammer dat toen thuis was eerst compressor er over moest doen om al het zand weg te blazen:lol:

kwam onder tussen genoeg beeld matriaal tegen bij verwijderen van saaie filmpjes dat ik binnen kort maar ff crash mix moet gaan maken :D heb denk ik voor een uur aan crashes :lol:

jammer dat ijs nog niet dik genoeg was anders had ik even een multirotor schaats rondje gedaan XD:D

patrick

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was ook van de week s'ochtends een keer gaan vliegen om mijn hexa te testen. Had 4 lipos bij, maar kwam niet verder dan 1minuut. Mijn vingers raakten gevoelloos.

heb jij geluk dat er ijs ligt , als je moer was los gelopen door het trillen (met halve prop vliegen) was ie een aqua copter geworden :p

maar mooie plaats lijkt wel in het buitenland haha

en zag ik daar nu sneeuw ? hier in limburg lopen we in de korte broek en de :cool:
op...:zon: pfff veel te warm hahaha

Back