FPV, multicopter videos enz

Het koste mij ff tijd maar me props zijn gebalanceerd ze waren niet echt perfect Pff.. Heb nu goeie antenne erop gezet gisteren:D, maar ik kwam ook ergens tegen dat de ontvanger ook niet tegen trillingen kon..?:s dus ook wat zachts eronder leggen ff

Zoooo vet! :D Voelde gewoon soms de spanning in mn buik :worship:
Ja zo vet was het ook :). Kan niet wachten voor nog meer van dit soort fun.

Zo .. vanmiddag de Mini Quad voor het eerst uitgelaten.
Wat een feest, nu al verslaafd ;-)

Je bent nu ook al aangestoken ;)
meschien de Gains v/d Yaw hoger zetten .. heb ik ook gehad laatst
hij Yawde naar links als ik rechtdoor ging of daalde

Flying in The PARK (filmpje voor ImmersionRC GOODIES :) )

Ben benieuwd of je wint. Heb ik ook aan gedacht om mee te doen, maar heb niets van immersion helaas.

Laatst bewerkt door een moderator:
wel mooi gevlogen :thumbsup: en idd je motoren of je props zijn ver uit ballance :rolling: heb ondertussen mijn dx6i geupdate met wifi booster.. en heb nog een orignele attena liggen van de dx6i joune was stuk toch?:cool:

Hoe heb je dat gedaan met de WiFi booster aansluiten op de dx6?

Heb ook even gestemd, meteen die van markjuhh ook meegenomen. Echt weer een top vid!

wordt moeilijk // veel goede VIDS staan erop !!!
maaaar,, wie niet waagt,, wie niet wint !!!!

hier zijn de ImmersionRC VIDS :
ImmersionRC - FPV Video Submissions - Vote for these great FPV videos from our customers

ja man veel mooie vluchten daar....denk niet dat ik een kans ga maken.

Volgens Sander van IRC heb je geen gear van hun nodig om mee te doen en kans te maken...
Waag je kans zou ik zeggen
Dat had ik ook gelezen, maar volgens mij moet je invullen met wat voor immersion gear je vliegt.

Weet iemand tot wanneer de actie duurt? Misschien als ik een leuke vlucht tegen die tijd maak dat ik eens de gok ook eens waag.

Hoe heb je dat gedaan met de WiFi booster aansluiten op de dx6?

Heb hem gister net geïnstalleerd. Met een bulk naar rp-sma dan met ccoax kabel naar de wifi booster.. bec naar de wifi boostet voor stroom en dan attena op wifi boostet;-)

En heb je een linkje waar je hem gekocht heb en hoe lang het verzemden duurr

Back