Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha leuke intro. Zat te wachten op het moment dat je erdoorheen zou gaanEven spelen met de phantom2 en wat back ground music.
Lachen banaantje,volgens mij woon je vlakbij?...en een mooi plekje zo naast de Brienenoord,tis hier een paar straten verder hahaha![]()
Ben geen Danny!Haha leuke intro. Zat te wachten op het moment dat je erdoorheen zou gaan![]()
Zo'n dag als vandaag kun je niet laten zitten
Vet wat zijn jouw pids?Zo'n dag als vandaag kun je niet laten zitten
Vet wat zijn jouw pids?
Oooh Oké bedanktDie staan in de YouTube omschrijving.
![]()
Wat een vette film weer Boris. Hoeveel weegt je mini-H nu? Ik moet toch ook maar eens cursusje PID tuning bij je gaan volgen.
Het is geen garantie dat het voor jou ook werkt, maar zijn vrij algemene pidsVet wat zijn jouw pids?
Dit is wel lachen hahaOok dit is leuk.
[media=youtube]hZ8Xj_I3aNU[/media]
Oké want mijn quad Wiebelt nu beetje dat voel je ook al je hem vast pakt dat die beetje omhoog/omlaag zeg maar een beetje shaked maar ik weet niet hoe ik dit moet oplossen zeg maar met pids verandere
Ja soort van maar denk dat ik het al heb opgelost Heb de naze even helemaal gereset en nu lijkt alles normaal te werken. Eerst starte een motor ook later op Maar nu niet meer.Hoe bedoel je shaken? Stotteren?