FPV, multicopter videos enz

Vandaag ook een lipotje gevlogen
was een beetje gefrustreerd over het werk :hammer:..
maar dat is wel aan me/het vliegen tezien hahaha :D

ben ieder geval me EI kwijt nu :yes:!!!!!
vond het achteraf wel een FunnY vlucht want ik had vaak geluk in 3Minuten .,
niet smooth maar wel Lekkahhh
vlieg op de helft van me vlucht nog op stukjes props :lol:

zoals Richard86 zegt: ABUSE iT !!!!!!!

Oja .. nieuw plekje tevens en me RCRate hoger gezet ..
Mooi rag vluchtje man! Ook een lekker plekje voor onder de bomen te raggen.

Rc rate van 1.4 of 1.5 moet genoeg zijn :). Als je de P/R rate nog opkrikt dan gaat het hard.
Op de mini h rc rate 1.5 en P/R rate 0.4
Ik zat te wachten op de rechtse roll ;).
Ik heb trouwens ook een afwijking naar links. Ik maak ook meer linker dan rechter rolls :)

Laatst bewerkt door een moderator:

Rc rate van 1.4 of 1.5 moet genoeg zijn :). Als je de P/R rate nog opkrikt dan gaat het hard.
Ik heb trouwens ook een afwijking naar links. Ik maak ook meer linker dan rechter rolls :)
Ik heb pitch en Roll rate nu op 0,75 staan en rc rate 0,95 [emoji14] gaat ook wel lekker hard in spiraal naar beneden

durf me video hier haast niet neer te zetten naar het geweld van danny :rolling:
heb wat stukjes aan elkaar geplakt..

Wow das wel een super mooi huisje om te wonen en vooral lekker te vliegen[emoji106][emoji16] voordat je die gehele tuin meester bent!!

Goeie ontstress sessie Danny , lekker raggen kan helpen :)
Mooie vlucht man ;)

ThX Amigø :)
ja had het ff nodig .. geen smooth vlucht maar K1 F(l)ight

Dank je Boris ..,
normaal heb ik een soort Plan en Route in me hoofd hoe ik ga vliegen
maar bij deze vlucht HELAMAAL NIET hahahaah

durf me video hier haast niet neer te zetten naar het geweld van danny :rolling:
heb wat stukjes aan elkaar geplakt..

Gewoon SUPER VID man !!!!!
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
+ coole crashes en bijna crashes!!
dat wasrek (1:58 ) wordt nog eens de genadeklapper :lol:

Haha danny is geen wasrek;-) klimrek maar goed er zit al een deuk in frame van die paaltje helaas sd kaart niet opgeslagen.. Was beste knal:-) maar de tuin word toch soort van verveling en sommige crashes denk ik van had niet gehoeven.. maar goed dinsdag de flip260 bouwen en opzoek naar nieuwe plek.:thumbsup:

haha OK ..
jip ik houd ook niet van altijd op dezelfde plekken vliegen
ik wissel heel erg af van mijn SPOTS .., Als er maar Bomen staan :p

Vandaag weer eens de Redleaf RD990 op mijn FLIP 260 gezet en een paar tuning vluchten gemaakt. Tijdens het line of sight vliegen zag het er al aardig goed uit, maar op de video zie je dan toch dat het nog niet zo strak is als het moet zijn.

Eens kijken of ik het er met een hogere TPA een beetje uit kan krijgen of dat ik echt de P waarde lager moet zetten. Eerste 50 seconden is rustig gevlogen.

volgens mij doe ik iets fout in Vegas :( Het lijkt wel of alle beelden geinterpoleerd zijn. In de originele video is dit niet.

full

ja hallo ... was net die Vid aan het kijken !!!!!

kon het niet meer aanzien :)

Ik heb hem even opnieuw gerenderd en op Youtube gezet. De Redleaf neemt op met 25 beelden per seconden. Ik had de settings net zoals die van Boris staan. Vegas gaat dan echter nieuwe beelden ertussen plakken en dan krijg je schijnbaar dat ghosting effect. De nieuwe film is met 25 beelden per seconden en dat is al beter.

Wilde even mijn Flip 260 FPV maiden met jullie delen. Best wel een beetje trots.

Nog veel te oefenen met vliegen maar hopelijk toch een leuke vid om te kijken!

Back