FPV, multicopter videos enz

Geen video van mij, maar van iemand die ik totaal niet ken. Het is in ieder geval een super demonstratie van hoe mooi beelden zonder gimbal gemaakt kunnen worden. Denk dat het met een gimbal nooit over zou komen. Super gevlogen.

Eindelijk beeld materiaal van iemand die wel de moeite neemt om z'n lens schoon te maken vóór het opstijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is mooi om te horen roni meer kansen op hogere plaats in de race voor mij:rolling: je moet bouwen en vliegen ook combineren;-) en je g330 of r330 ziet er strak uit!

nieuwe plek gevonden dicht bij huis vind super plek... alleen wat oeffenen...
mobius kwijt geweest maar tape met kleuren werkt super in 15 min terug gevonden gelukkig..

het is geen abuse style zoals danny:rolling: eerste x op deze plek en vond stiekem toch wel eng helemaal alleen in het grote bos:D

enjoy!
Ziet er goed uit topix! Je moet inderdaad met die takken camera een beetje omhoog doen, want op speed zie je ze dan niet goed.

Eindelijk beeld materiaal van iemand die wel de moeite neemt om z'n lens schoon te maken vóór het opstijgen.
Haha wie niet?

gaat goed heren zo te zien COOOOOL :cool::cool:

ook beetje geoefend

:D

Lekker bezig man! De eerste minuut was langzaam, maar je had de snelheid goed opgebouwd! lekker vluchtje.

dank je boris , ja in het begin ff rustig aan bij al dat water :p , dit filmpje is van de 3de lipo die ik daar vloog, ik had maar een uurtje tijd :(

Haha ja inderdaad , vind obstakel vliegen juist ook leuk
Ik sprak vandaag met de persoon die een paar weken terug is aangehouden toen hij met z'n phantom vision door het vuurwerk vloog in Scheveningen.

Hij vroeg: "wanneer koop je nou eens een echte quadcopter ?". Er zijn duidelijk twee soorten multicopter piloten en ik ben van het andere soort, net als jij: laag en hard.. [emoji12]

(Maar ik gun iedereen alle plezier met z'n phantom of andere multicoptrr met GPS, gimbal enz enz.)

Vind geweldig dat ze die vent gepakt hebben.. met het soort vlieger phantom zonder verstand (op een paar naar) je verstoord een prachtige vuurwerk show met leds in de lucht onder de phantom!! Verpest je zo'n hele show voor anderen.. had gehoopt dat dat ding de plomp in ging

tja een echte quadcopter .....:p

ik ben mini verslaaft dus ik hou het toch op de mini..

en wat is nou een echte quadcopter , ik heb zn beetje alles gevlogen
van coax helicopter tot cp helicopter , groot en klein
van dji phantoms tot F450 tot grote hexa en tot mini's , elke machine heeft zo zijn voordelen...wil je filmen (rustige beelden maken) koop een hexa of een phantom , wil je wat sneller vliegen ma ook mooie beelden schieten koop een F450 oid.

wil je racen koop een mini met NAZE :D:D

ik behoor tot de laatste groep :vamp::vamp:

Vind geweldig dat ze die vent gepakt hebben.. met het soort vlieger phantom zonder verstand (op een paar naar) je verstoord een prachtige vuurwerk show met leds in de lucht onder de phantom!! Verpest je zo'n hele show voor anderen.. had gehoopt dat dat ding de plomp in ging
Ik was er niet bij, maar ik denk dat die phantom niet echt stoort tussen dat grote vuurwerk. Lijkt me inderdaad eerder een risico dat die phanton geraakt wordt door vuurwerk of in zee stort. Tsjah.. Zijn verlies, als hij maar niet boven mensen vliegt..

wij halen alleen dooie takjes weg .. tot er weer nieuwe blaadjes kunnen groeien :D

Super vlucht amigo! Je kent het stukje op je duimpje man! Wordt steeds beter daar!

Hier mijn vluchtje op een nieuwe spot! Heerlijk om tussen die kerstbomen in te duiken

Back