FPV, multicopter videos enz

@danny. Wat is de beste instelling om op youtube te zetten met imovie vind hem zo korrelig ondanks de 1080p [emoji2]

Euhh tja .... (weet eigelijk niet)
ik maak een vid op imovi en dan zet ik em naar video-bestanden op me MAC op 1080i
dan ga ik na youtube en ga em uploaden
eerst deed ik het meteen vanuit imovi na YT en dat was nog meer HORROR
meschien kan je beter hier vragen:beste-render-en-compressie-settings-voor-youtube-vimeo-materiaal
ik heb het toen ff gevolgd maar snap er de ballen van :lol:

deze vlucht is ook best korrelig .. ik geloof dat YT niet meer als 30fps aankan

Laatst bewerkt door een moderator:
Caprese Michelangelo, Toscane:

Ik was te lui om veel gekke dingen te doen, die bergen zijn behoorlijk stijl in het echt. Na één mislukt experiment niet teveel risico meer genomen, het was immers vakantie ;)
Een deel van het complex is van vrienden van ons en we komen er wel vaker. Hopelijk volgend jaar weer, dan met UHF en meer vertrouwen en skills zodat ik er echt wat kan. De omgeving is fenomenaal.

Geloof dat ik het al gevinden heb optie kiezen om de video in originele compressie of container te houden en 25fps kiezen ziet ie er het besye uit. Alleen yt is dan weer wat slechter

Vakantie in Zwitserland, de mini paste net nog in de tas en kon dus mee op reis:D

de wolken hingen laag dus ik dacht ik ga proberen er boven te komen. was wel ff eng soms want je kon er bijna niet door heen zien en dus best moeilijk om te zien waar je vloog.

gemaakt met me qav250 (waar mini's allemaal wel niet voor goed zijn)

de wolken hingen laag dus ik dacht ik ga proberen er boven te komen. en dat is geluk was wel ff engs soms want je kon er bijna niet door heen zien en dus best moeilijk om te zien waar je vloog.

Enig idee hoe hoog je was? 300 meter is de limiet voor hobbyisten als ik me njet vergis, dus vaak zal je de kans niet hebben..

Als je op youtube een filmpje zet met bekende muziek eronder krijg je vaak gezeik over auteursrechten... is dat bij vimeo ook zo?

nope, maar daar kan je ook geen inkomsten generen via je video's (je kan wel inkomsten generen maar dat gaat niet zo makkelijk als bij youtube)

Als je op youtube een filmpje zet met bekende muziek eronder krijg je vaak gezeik over auteursrechten... is dat bij vimeo ook zo?
Nee bij vimeo is dat niet zo :).

Nadeel is dat bij gratis versie je video alleen met 720p wordt weergegeven en dat je maximaal tot 500mb per week kan uploaden. Als je full hd wil en grotere files dan moet je betalen.

Overigens is kwaliteit van vimeo ook beter dan van youtube.

Vandaag weer een filmpje gemaakt. Dit keer van een kasteel met 2 drones rondgevlogen ( 2x Phantom Vison 2 + )

Back