FPV, multicopter videos enz

de wolken hingen laag dus ik dacht ik ga proberen er boven te komen. was wel ff eng soms want je kon er bijna niet door heen zien en dus best moeilijk om te zien waar je vloog.

gemaakt met me qav250 (waar mini's allemaal wel niet voor goed zijn)
Laatst probeerde ik dit met mn Phantom 2 met een boscam HD19 cam. Toen ik tussen de wolken zat stopte de cam met opnemen. Toen ik hem daarna terug wilde kijken was het bestand beschadigd en onbruikbaar....

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb die Meneer van RCTV-UK gevraagd
om een gunst bij zijn keuze bij Video of the week

wilde graag de invalide Ricardo Teixeira uit Portugal in het z:zon:nnetje zetten
hij vliegt met een Speciaal gemaakte FUTABA-zender FPV-vluchten tussen de bomen en over de stranden van Portugal!!!

hij is dus deze week genomineerd (haha) :D en nu kunnen wij zorgen dat er op hem gestemd wordt en hij de Vid of the Week kan winnen..
er is natuurlijk geen prijs ofzo,, alleen maar Roem en ik denk dat Ricardo dat wel verdient heeft ;)
en natuurlijk de mensen die hem helpen ermee:
want als hij crasht kan hij de mini niet zelf halen
en zijn props verwisselen etc etc etc etc etc etc

vindt je dat ook ,, klik dan ff op de video en stem >> VOTE 1 <<
Bedankt alvast allemaal voor de moeite :D:D:D:D:D

YoutubeChannel van Ricardo https://www.youtube.com/channel/UCSFKRrbISnDk8GSKKwTkZ9A

Groet Danny

Vandaag de nieuwe Flip 260 maar eens getest, FPV spul nog onderweg, dus LOS.

Dit keer met HQprop 5040.

blackout mini spider uber hex

nou de eerste test vlucht is gedaan , het enigste probleem is dat ie wil duiken :schrik: , bij 60 /70% throttle gaat het neusje opeens hard omlaag .
dit moet ik nog even zien te verhelpen , verder vliegt hij lekkah :cool:

Lama

Ik ben benieuwd wat dit gaat worden:

De pre-orders zijn gestart. De eerste frames gaan de deur uit voor 50 GBP :D

Ik ben dol op kleine tricopters. Er is echter geen foto van het frame te vinden? Een beetje alsof je voor 50 pond een surprise ei koopt :)

Boris ik ben toevallig bezig met y6mini kijk maar bij bouwverslagen

Ja ik had het al gezien. Slotracers was er ook mee bezig een tijd geleden, maar niets meer van gehoord.
Ergens zie ik daar veel voordelen van mits het goed en mooi gemaakt kan worden.

Gisteren mocht ik een oefening filmen van de Brandweer Boxmeer. Hier het resultaat gefilmd met 2 drones. Een heel knip en plakwerk geweest maar hier is het 9 minuten durend filmpje.
Zet de instellingen op HD 1080 voor de scherpste beelden.

Back