FPV, multicopter videos enz

Hangt ervan hoe en waar je vliegt
Kan me voorstellen dat wij met 75kmhbif meer en soms de bos escapades niet blij zijn net een zwart beeld (KNAL) ;)

nog ff een test vluchtje met de BLACKOUT spider
nog steeds wat trilling :( de gain nog iets lager zetten
duiken is nog steeds al is het wel minder

Lama
Nice vluchtje man! Ik kan me niet herinneren dat ik die shakes had gemerkt tijdens mijn vlucht ermee in Venlo? Toch?

Heb het overwogen maar vind het absoluut overbodig.. Buiten dit probleem dat het beeld even zwart wordt tijdens het maken van foto's zie ik voorlopig nog geen reden om over te stappen op een aparte camera. Ik heb de gopro gevoed dus zonder batterij zal hij ook niet komen te zitten.
Je gopro kan ook eens vastlopen ;). Maar voor het schieten van wat foto's kan het voldoende zijn. Ik neem aan dat je dan meer LOS vliegt dan echt FPV?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dan is de keuze makkelijk, zolang je niet in de bossen vliegt gewoon blijven gebruiken of geen timelaps foto's maken in het bos

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vlieg wel degelijk FPV met fatshark, maar heb ook een extern scherm. Maar ik vlieg dan ook met een F550 en inderdaad niet aan een hoge snelheid door de bossen :-) Het is alleen vreemd dat het beeld echt zwart moet worden als ie een foto maakt. Tijdens filmen bevoorbeeld merk je er niks van.. maargoed :-)

Geen idee hoe/waarom. Ik heb wel nog zo een fatshark FPV camera liggen waar je een SD kaart kan instoppen en 720P mee kan filmen. maar die was bedoeld om ooit op een mini te installeren. Het is er alleen nog niet van gekomen (beetje verloren in alle keuze die er is)

met "beetje verloren in de keuze die er is" bedoelde ik de keuze in mini's :-) De camera die ik er wil op monteren heb ik al (lees hierboven). Nu moet ik alleen eens gaan beslissen welke mini ik wil gaan bouwen.

Dank mannen !!
de BO330 is echt een Kanon :vamp:
deze machine met Cobra PoWahh is echt onstopbaar !!!!!
hij vliegt als een miniH maar dan op Anabolen :p:p
in de vid zie je dat niks/nada/njet Vibraties of Flex heeft,, niet eens de clover beweegt :D

OMG.
This made the speed of light slow!

Man man iedere keer denk je dat het wel een beetje aan de top zit maar blijkt het toch anders.

Back